رییس مركز رسیدگی به مصدومان شیمیایی گفت: پروتكل درمان ضایعات ریوی مصدومان شیمیایی در گردهمایی یك روزه‌ای كه اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود، مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دكتر سید محمد میرهاشمی با اعلام این خبر افزود: متخصصان ریه در این گردهمایی یك روزه، آخرین روشهای تشخیص و درمان را ارائه كرده و پس از بحث و بررسی كارشناسی درباره شیوه‌های جدید درمان جانبازان شیمیایی ریوی، پروتكل ضایعات ریوی مصدومان شیمیایی را مورد بازبینی قرار می‌دهند.


وی افزود: در حال حاضر برای هر مصدوم شیمیایی با ضایعه شدید، به صورت جداگانه یك پروتكل درمانی تشخیصی تدوین شده و مشخص شده كه كدام پزشك، وضعیت كدام بیمار را پیگیری كند.

میرهاشمی اظهار داشت: با تدوین این پروتكل درمانی، مصدومان در خصوص فرایند درمان خود از اطمینان بیشتری برخوردار می‌شوند. همچنین تیم‌های پزشكی نیز كار خود را بهتر انجام داده و می‌توانند اطلاعات جمع آوری شده را به گونه‌ای مناسب‌تر تحلیل و بررسی كنند.

گفتنی است، این گردهمایی 12 اردیبهشت ماه با حضور 60 تن از متخصصان ریه كشور كه به مداوای مصدومان شیمیایی مشغول هستند، در تهران برگزار می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha