سلامت نیوز : سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس درخصوص طرح موضوع تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست گفت: تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست هنوز به طور رسمی مطرح نشده است.

موید حسینی صدر در گفت و گو با پانا، در پاسخ به چرایی تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست اظهار داشت: در واقع تحقیق و تفحص ها در مجلس سرانجام خوبی نداشته تا حدی که فکر می کنم شیوه این کار باید اصلاح شود. بنده در حال حاضر در چندکارگروه تحقیق و تفحص عضو هستم اما از روند کار راضی نیستم.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: اعتقاد من بر این است که مجری تحقیق و تفحص از سازمان ها باید یک سازمان نظارتی مانند سازمان بازررسی باشد و متقاضی این کار نیز باید مجلس باشد.
وی افزود: در هر حال موضوع تحقیق و تفحص از محیط زیست باید روشن و منطقی باشد و به آثار جانبی آن توجه شود اما در مجموع تحقیق و تفحص حق نمایندگان است و امیدواریم این اقدامات به نفع مشکلات حوزه محیط زیست کشور باشد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست هنوز به طور رسمی مطرح نشده است.
به گزارش پانا، طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست با 15 امضا از طرف نمایندگان مجلس آماده شده که به گفته هروی یکی از اعضای کمیسیون آموزش؛ بی‌تفاوتی سازمان محیط‌ زیست نسبت به مناطق محروم کشور از جمله مهمترین محور این طرح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha