سلامت نیوز : رئیس بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خود را متعهد می‌دانیم تا این مرکز در سالهای آینده به بیمارستانی معتبر در ارائه مراقبتهای ایمن،‌ با کیفیت و بیمارمحور در خاورمیانه تبدیل شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر رامین کردی در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با تبریک این روز به سپیدپوشان زحمت‌کش جامعه، گفت: مجموعه پرستاری دلسوز و فداکار، عضوی جدانشدنی از تیم پزشکی بوده و حضور آنها در کنار این تیم لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته شاهد افزایش ۵۰ درصدی مشکلات حرکتی و ناتوانی بوده‌ایم، گفت: کم‌تحرکی، کهولت‌سن و شیوه‌های نادرست زندگی علل عمده بروز مشکلات حرکتی است.

کردی یادآورشد: علاوه بر کودکان مبتلا به مشکلات مادرزادی، جانبازان، بزرگسالان ناتوان و همچنین ورزشکارانی که به علت آسیب قادر به حرکت نیستند در این بیمارستان درمان می‌شوند.

رئیس بیمارستان نورافشار گفت: این بیمارستان باید منتخب و بهترین مرکز ارجاع بیماران دارای مشکلات حرکتی شامل اختلالات عضلانی - اسکلتی و ستون فقرات در سطح کشور باشد.

در پایان این مراسم ۱۴ تن از پرستاران نمونه بیمارستان نور افشار مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha