چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه نفر از شهروندان زنجانی بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

سلامت نیوز: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه نفر از شهروندان زنجانی بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، نادر رابطی امروز  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون چند مورد آتش سوزی و گاز گرفتگی در استان زنجان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه نفر از هم استانی‌ها بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: علت مرگ این افراد استنشاق گاز CO اعلام شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان همچنین با بیان اینکه در تاریخ پنجم فروردین ماه امسال یک پیرمرد 74 ساله بر اثر آتش سوزی در شهر زنجان جان خود را از دست داده است، بیان داشت: علت این حادثه نشت گاز از بخاری اعلام شده است.

این مسئول در ادامه به مرگ شهروند زنجانی بر اثر استنشاق گاز CO  در زنجان خبر داد و افزود: این حادثه در روز هفدهم فروردین ماه در یک منزل مسکونی اتفاق افتاده است.

رابطی با بیان اینکه این حادثه منجر به مرگ یک مرد 39 ساله شد، گفت: مردم و همشهریان تلاش کنند در هنگام استفاده از وسایل گازسوز در محیط‌های بسته اصول ایمنی لازم را رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha