چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری عوامل اصلی درگیری منجر به قتل در بیمارستان شهید بهشتی قم خبر داد.

چاقوکشی مرگبار در بیمارستان قم

سلامت نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری عوامل اصلی درگیری منجر به قتل در بیمارستان شهید بهشتی قم خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی قدمی با اعلام این خبر گفت: در حدود ساعت 22 و 30 دقیقه روز شنبه نهم فروردین‌ماه یک فقره درگیری در محله شادقلی‌خان قم به وقوع می‌پیوندد که در این درگیری سه نفر از طرفین دعوا مصدوم می‌شوند.وی ادامه‌داد: علت وقوع درگیری، اختلافات قبلی فی ما بین طرفین بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: حدود ساعت 20 دقیقه بامداد دهم فروردین 93 پنج نفر از یک طرف دعوا و دو دقیقه بعد طرف دیگر دعوا که مجروح شده بودند، برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه می‌کنند و به محض دیدن همدیگر مجددا با یکدیگر درگیر می‌شوند.

وی افزود: متاسفانه در این درگیری یکی از طرفین دعوا، طرف دیگر را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و سر مورد اصابت قرار می‌دهد.قدمی تصریح‌کرد: مصدوم به اتاق عمل منتقل اما به علت شدت جراحات وارده و با وجود انجام اقدامات پزشکی در اتاق عمل جان می‌سپارد.وی تأکید کرد: پس از اطلاع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از وقوع این حادثه و پس از بازبینی تصاویر ضبط شده از صحنه درگیری با توجه به بازتاب و تبعات این حادثه در جامعه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این درگیری به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با انجام تحقیقات گسترده و گسترش اقدامات اطلاعاتی با بسیج تمام توان و با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی، هویت طرفین دعوا، علت درگیری، ‌سوابق طرفین و... مشخص و نهایتا عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند.قدمی از تلاش‌ها و پیگیری‌های دادستان قم تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha