چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 110200

همزمان با هفته سلامت توسط کلینیک تغذیه و رژیم درمانی دانشکده تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور ویزیت و مشاوره رایگان هموطنان صورت می‌گیرد.

سلامت نیوز: همزمان با هفته سلامت توسط کلینیک تغذیه و رژیم درمانی دانشکده تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور ویزیت و مشاوره رایگان هموطنان صورت می‌گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسدی مسئول روابط عمومی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: این کلینیک با بکارگیری تیمهای تخصصی، آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای و ارزیابی تن‌سنجی و سنجش فشارخون به کلیه مراجعان از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه خواهد بود. 

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از یک پنجم هموطنان ما گرفتار بیماری پرفشاری خون و عوارض ناشی از آن هستند، دانشکده تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور در هفته سلامت به منظور پیشگیری از بیماری پرفشاری خون و عوارض ناشی از آن نسبت به ویزیت و مشاوره رایگان هموطنان اقدام کرده است. 

اسدی خاطر نشان کرد: در این طرح هموطنان مورد ارزیابی‌های اولیه تغذیه‌ای قرار می‌گیرند؛ ابتدا مراجعه کنندگان توسط پزشک کلینیک ویزیت شده و ارزیابی بالینی و اندازه گیری فشارخون آن‌ها انجام می‌شود و توصیه‌های لازم را دریافت می‌کنند. سپس متخصصان تغذیه ضمن اندازه گیری قد و وزن و بررسی سلامت تغذیه‌ای افراد به ارایه راهنمایی‌ها و آموزش‌های لازم خواهند پرداخت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha