جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1103

یک بیمار روانی که پیش از این مادر و خواهر خود را به قتل رسانده بود، پس از تشخیص جنون و ترخیص از تیمارستان این بار یک دختر 22ساله را در منزل خود به قتل رساند.

مرد روانی سومین جنایت را هم مرتکب شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ، بعدازظهر روز سه شنبه ، مردی وارد کلانتری 138جنت آباد شد و زمانی که مقابل افسر نگهبان کلانتری قرار گرفت ، آب دهان خود را به سختی قورت داد و خطاب به افسر پلیس گفت: من قاتل هستم و دقایقی پیش دختری به نام شیوا را که به او علاقه داشتم ، با 15ضربه چاقو به قتل رساندم و اکنون آمده ام تا خود را به پلیس معرفی کنم.
به دنبال این اظهارات ، مرد متهم که خود را فرنام معرفی می کرد، دستگیر شد و ماموران با عزیمت به خیابان شاهین شمالی در جنت آباد و مشاهده جسد خونین دختر 22ساله به نام شیوا، موضوع را به بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران گزارش کردند.

نمی دانم چرا جنایت کردم

با حضور بازپرس محمدحسن شاملو در محل جنایت ، تحقیق درباره این جنایت خونین آغاز شد. فرنام در تحقیقات به بازپرس ویژه قتل تهران گفت: من یک بیمار روانی هستم و چند سالی است که از بیماری اعصاب و روان بشدت رنج می برم.
وی اضافه کرد: از چندی پیش با شیوا دوست بودم ، او دختر خوبی بود و می دانست که من یک انسان طرد شده هستم.
او به حرفهایم گوش می داد و مدام سعی می کرد مرا از حال و هوایی که دارم خارج کند. نمی دانم چه اتفاقی افتاد در یک لحظه وسوسه قتل او در تمام زوایای ذهنم رخنه کرد، در درونم به جدالی سخت برخاسته بودم ، فقط زمانی به خود آمدم که متوجه شدم او را با ضربات چاقو به قتل رسانده ام.

سابقه متهم در 2جنایت دیگر

متهم درادامه تحقیقات عنوان کرد: سال 1379نیز در روز عاشورا وقتی مادر و خواهرم در خواب بودند، با چاقو به آنها حمله ور شدم و هر دو را به قتل رساندم و پس از دستگیری ، پزشکی قانونی جنون مرا تایید کرد و دادگاه دستور داد مرا به تیمارستان منتقل کنند و پس از بهبود از تیمارستان مرخص شدم.

اظهارات بازپرس ویژه قتل

به دنبال اعترافات اولیه متهم ، بازپرس محمدحسن شاملو با صدور دستور قضایی مبنی بر بازداشت موقت برای متهم و انتقال جسد به پزشکی قانونی ، روز گذشته مرحله دوم تحقیقات خود را از عامل جنایت آغاز کرد.
بازپرس جنایی در ارتباط با متهم به خبرنگار ما گفت: بررسی های اولیه حاکی است که برخلاف اظهارات اولیه متهم ، وی دچار جنون نبوده است ، زیرا عنوان می کند، نقشه قتل دختر 22ساله را از شب قبل طراحی کرده بود.
بازپرس جنایی اضافه کرد: متهم لیسانس ریاضیات دارد و درخصوص انگیزه قتل می گوید از شیوا متنفر بودم.
بازپرس جنایی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر قتل مادر و خواهر از سوی متهم گفت: درخصوص 2جنایت قبلی ، پدر خانواده و اولیای دم رضایت خود را اعلام و پزشکی قانونی نیز جنون آنی را عامل جنایت مادر و خواهر عنوان کرده بود.
شاملو تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر تحقیقات ، این بار متهم باید از سوی یک کمیسیون در پزشکی قانونی معاینه و اگر بار دیگر ثابت شود وی دچار جنون بوده است ، باید برای همیشه در تیمارستان تحت مراقبت باشد و اگر روزی تشخیص داده شود که وی خطری برای کسی ندارد باید هر ماه در 3مرحله گواهی سلامت از مراجع قانونی اخذ و به دادگاه ارائه کند.
بازپرس ویژه قتل افزود: در حال حاضر پرونده به شعبه 10پلیس آگاهی تهران ارسال شده است تا تحقیقات لازم انجام شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha