شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 111024

خوشبختانه اکنون مشکلات رایج در جذب توریسم با راه اندازی شورای عالی راهبردی سلامت متشکل از وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی، معاونت ریاست جمهوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز وزارت امور خارجه، حل شده است.

سلامت نیوز: خوشبختانه اکنون مشکلات رایج در جذب توریسم با راه اندازی شورای عالی راهبردی سلامت متشکل از وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی، معاونت ریاست جمهوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز وزارت امور خارجه، حل شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه اکنون مشکلات رایج در جذب توریسم با راه اندازی شورای عالی راهبردی سلامت متشکل از وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی، معاونت ریاست جمهوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز وزارت امور خارجه، حل شده است. 

 

وی گفت: امسال تدوین برنامه‌های گردشگری سلامت دبیر خانه دائمی گردشگری سلامت تشکیل و دفترش در محل معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی استقرار یافت که با این کار و نیز حمایتهای شورای عالی سلامت دیگر از پراکنده کاری‌ها در زمینه جذب گردشگر سلامت جلوگیری می‌شود. 
رییس سازمان نظام پزشکی در خصوص عملکرد و ظرفیت سازیهای جدید برای جذب گردشگر سلامت خاطر نشان کرد: خوشبختانه با وجود همکاریهای ۴ جانبه توسط اعضای شورای عالی سلامت در این زمینه و توسط کارگروهای تخصصی که در ذیل دبیرخانه گردشگری سلامت با توجیه وظایف تک به تکشان قرار دارد، تا پایان نیمه نخست امسال و با به کار گیری تمام بخش‌ها در همه استان‌ها، از نظر عملیاتی ظرفیت سازیهای مختلف و مورد نیاز در سطوح استان‌ها و سراسری شکل می‌گیرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha