نخستین سمینار بین المللی دستاوردهای نوین لیزر در دندانپزشکی به همت سازمان نظام پزشکی و همكاری دانشگاه جنوای ایتالیا یکم لغایت دوم خردادماه در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

سلامت نیوز: نخستین سمینار بین المللی دستاوردهای نوین لیزر در دندانپزشکی به همت سازمان نظام پزشکی و  همكاری دانشگاه جنوای ایتالیا یکم لغایت دوم خردادماه در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر داود امی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی طی گفتگویی اظهار داشت: نخستین سمینار دستاوردهای نوین لیزر در دندانپزشکی توسط سازمان نظام پزشکی با همكاری دانشگاه جنوای ایتالیا یکم لغایت دوم خردادماه در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

دکتر امی هدف از برگزاری این سمینار را آشنایی دندانپزشکان و متخصصین این رشته با آخرین تکنیک‌های علمی در خصوص کاربرد لیزر در دندانپزشکی عنوان و همچنین افزود که ارایه مطالب در این سمینار از سوی اساتید برجسته‌ای از کشورهای ایتالیا، انگلستان، آمریکا و ایران انجام خواهد گرفت.

شایان ذکر است این سمینار دو روزه دارای 9 امتیاز بازآموزی و مربوط به كلیه رشته‌های دندانپزشكی اعم ازدندانپزشکان عمومی، متخصصین اندوانتیکس، ارتودانتیکس، بیماریهای دهان و تشخیص، دندانپزشکی ترمیمی و کودکان، رادیولوژی دهان فک و صورت و ... خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha