بازپرس شعبه ششم دادسرای جرایم پزشكی از دستگیری و بازداشت زوجی كه در منزل مسكونی‌شان اقدام به سقط جنین می‌كردند خبر داد و گفت: متهمان با صدور قرار قانونی روانه‌ی زندان شدند.

ابوالحسن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این پرونده اظهار كرد:‌ با وصول گزارشی مبنی بر انجام سقط جنین در داخل منزل مسكونی در منطقه تهرانسر و بعد از انجام تحقیقات غیر محسوس و تایید صحت گزارش، اذن ورود به منزل به ماموران داده شد.

وی با اشاره به این‌كه از منزل مسكونی این زوج جنین سه ماهه‌ای كشف شده است، گفت: ماموران با ورود به منزل ابزارآلات، ‌داروی ‌انجام سقط و مقادیری داروهای روان‌گردان كشف كردند و این زوج دستگیر و محل فعالیت آنها پلمپ شد.

رضایی با بیان این‌كه این زن دستگیر شده مدعی شده است كه كار سقط را فرد دیگری انجام می‌داده و او فقط محل را آماده و در این رابطه از او پول دریافت می‌كرده، افزود:تاكنون متهمان قادر به معرفی این فرد نشده‌اند و احتمالا این ادعا واهی است.

وی گفت: طبق بررسی مكالمات تلفنی محل مشخص شد كه این افراد فعالیت طولانی مدتی داشته‌اند.

بازپرس شعبه ششم دادسرای جرایم پزشكی با اشاره به این‌كه این زن و شوهر فاقد تخصص و بی سواد هستند، افزود: طبق ادعای این زوج، آنها صیغه‌ی 99 ساله دارند.

رضایی افزود: اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشكی و سقط جنین عمدی، ‌نگهداری ماهواره و تجهیزات استفاده از آن و نگهداری مواد روان گردان به متهمان تفهیم شده كه آنها پذیرفته‌اند و آخرین دفاع نیز اخذ شده است و متهمان با قرار قانونی روانه‌ی زندان شده و به زودی قرار مجرمیت این پرونده صادر و جهت رسیدگی به دادگاه ارسال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha