مدیر كل سلامت شهرداری تهران از فعالیت بیش از1000 پزشك محله در سطح محلات تهران خبر داد و گفت : این پزشكان به طور داوطلبانه تعدادی از خانواده‌های نیازمند محله را تحت پوشش قرار می‌دهند و به آن ها خدمات رایگان ارائه می‌كنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران عباس استاد تقی‌زاده با بیان این مطلب گفت: این طرح در همه مناطق تهران در حال اجراست و پروژه‌ای محله‌ای است كه پزشكان با محوریت محله در محله‌ای كه خود شاغل یا ساكن هستند به صورت داوطلبانه فعالیت می‌كنند.
وی با اشاره به فعالیت‌های پزشكان محله، افزود: آگاه كردن مردم نسبت به بیماری‌ها و تغذیه در سطح مساجد ، مدارس و خانه‌های سلامت، ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های نیازمندی كه تحت پوشش این افراد قرار می‌گیرند و توسط شورایاران و معتمدان محلات معرفی می‌شوند و فعالیت‌های حمایتی كه نیازمند نظرات تخصصی پزشكان محلات است از جمله خدماتی است كه پزشكان محلات ارائه می‌دهند.
تقی‌زاده هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح سلامت و كاهش مشكلات شهروندان دانست و خاطر نشان كرد: قصد داریم با اجرای این طرح سطح سلامت را در محلات تهران افزایش دهیم تا هر چه بیشتر مشكلات خانواده‌ها و به ویژه خانواده‌های نیازمند در این زمینه كاهش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha