رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: به دلیل کمبود امکانات پزشکی هر روز 30 تا 40 نفر از جانبازان ساکن در قم برای مداوا به مراکز درمانی تهران اعزام می‌شوند.

سه هزار جانباز شیمیایی و اعصاب و روان و فقط 20 تخت بستری

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مصطفی پورامینی پنجشنبه گذشته در جلسه شورای اداری که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی از کمبود شدید امکانات پزشکی برای جانبازان انتقاد کرد و افزود: در حال حاضر 3 هزار جانباز شیمیایی و اعصاب و روان در استان قم سکونت دارند و فقط 20 تخت بستری برای این عده وجود دارد.
وی افزود: اعزام جانبازان برای معالجه به مرکز درمانی تهران باعث صرف هزینه‌های فراوان و خستگی روحی و جسمی جانبازان می‌شود.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ما با امکانات و اعتبارات موجود نمی‌توانیم خدمات شایسته‌ای را به جانبازان و خانواده معظم شهدا ارائه کنیم.
وی همچنین از عدم مناسب سازی اماکن عمومی برای جانبازان و عدم رعایت سهمیه استخدامی خانواده شهدا در دستگاه‌های دولتی انتقاد کرد.

گفتنی است طبق یکی از مواد دستور ریاست جمهوری باید وضعیت بیمارستان های محل درمان جانبازان از جمله بیمارستان ساسان , سامان یابد و کمبود تجهیزات پزشکی جانبازان و بیمارستانهای ذیربط تامین گردد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha