دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1192

5 هفته پس از این كه پزشكان به واین شنك گفتند به نوعی سرطان غیرقابل درمان ریه مبتلا است او با خرید یك بلیت 5 دلاری برنده یك میلیون دلار جایزه شد.

جایزه یك میلیون دلاری برای بیمار سرطانی

 


  
به گزارش اسوشیتدپرس از ناپلز ، نیویورك، در حالی كه پزشكان به شنك گفتند كمی بیش از یك سال دیگر زنده خواهد ماند این تفنگدار سابق ارتش امریكا نیازی به خریدن یك خانه یا خودرو جدید ندارد. او فقط امیدوار است با بستری شدن در بیمارستانی در فیلادلفیا – كه در درمان سرطان های پیش رفته تخصص دارد – اندكی به عمر خود اضافه كند.
شنك گفت: می فهمم كه پول نمی تواند همه چیز را بخرد اما پول می تواند چیزها را طولانی تر كند اما وضع به همین سادگی كه او خیال می كند، نیست.
موسسه بخت آزمایی نیویورك جایزه یك میلیون دلاری او را به اقساط 50 هزار دلاری در بیش ار 20 سال میدهد اما در مركز پزشكی منطقه ای «ایسترن» به او گفتند باید 125 هزار دلار اول و 250 هزار دلار دیگر در جریان معالجه بپردازد.
بیمه او در سازمان تفنگداران نیز قابل استفاده در بیمارستانی خارج از شبكه آن نیست. شنك 51 ساله گفت اصلا چیزی به نام شانس ندارم.
او كه اخیرا اولین چك بخت آزمایی خود – 34 هزار دلار پس از كسر مالیات – را گرفت تلاش می كند شاید بتواند جایزه خود را به جای 20 سال در مدت كمتری دریافت كند – به او پیشنهاد شده 400 هزار دلار نقد بگیرد كه پس از كسر مالیات چیز قابل توجهی دستش را نخواهد گرفت.
خیلی ها تلاش می كنند كاری برای این تفنگدار بیمار بكنند اما كاغذ بازی به قدری زیاد است كه بعید است به عمر او قد بدهد.
در حال حاضر شنك كه تمام عمرش سیگاری بوده و پدر و مادرش در دهه 1990 بر اثر سرطان ریه مردند، تحت شیمی درمانی قرار دارد و سعی می كند بیمارستان ارزانتری در كانادا پیدا كنند.
شنك كه در سال 1976 تا 1980 از تفنگداران امریكا در لبنان بود ازدواج نكرده و در سال های اخیر كارهای گوناگونی انجام داده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha