ئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ گفت: فقط اماکنی که دارای مجوز از اداره اماکن هستند می توانند در ساعات قبل از افطار به مشتریان خود خدمات غذایی ارائه دهند.

ارائه خدمات غذایی فقط توسط اماکن دارای مجوز پلیس امکان پذیر است
سرهنگ فشمی مقدم در گفتگو با مهر عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ممنوع بودن ارائه غذا در ساعات قبل از افطار تنها اماکنی مانند هتل ها ، ترمینال ها و مکان های تردد مسافران که از پلیس نظارت بر اماکن عمومی مجوز دریافت کرده اند می توانند خدمات ارائه کنند.

وی اعلام کرد: بنابراین پلیس به شدت با متخلفانی که در ساعت قبل از افطار اقدام به ارائه غذا کنند ، برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ همچنین در رابطه با ساعت کار اماکن عمومی گفت: در حال حاضر اماکن عمومی در سطح شهر تهران تنها تا ساعت 24 مجوز ارائه خدمات دارند اما در ماه رمضان اماکنی که مایل به افزایش ساعت کار خود در نیمه شب هستند می توانند با هماهنگی صنف مربوطه و پلیس به خدمات دهی پس از ساعت 24 اقدام کنند.

فشمی مقدم درباره بازگشایی مدارس و فروش مانتو مدارس گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش این وزارتخانه طی ابلاغیه ای به تمام مدارس پایتخت نوع پوشش دانش آموزان را مشخص کرده است.

وی با اعلام اینکه پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با شروع مهرماه و ماه رمضان نظارت کافی بر اماکن سطح شهر دارد، گفت: در صورت بروز هر گونه تخلف مانند ارائه لباس های نامناسب از سوی فروشندگان و تخلفات دیگر پلیس برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha