یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 125811

سلامت نیوز : مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز از ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - قزوین از امروز یکشنبه خبر داد.

قاسم باقری افزود: ترافیک در لاین شمالی آزاد راه کرج - قزوین در محدوده امامزاده طاهر (ع ) کرج تا ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان ساوجبلاغ سنگین است .
 
همچنین وضعیت ترافیک در دیگر راههای ارتباطی استان البرز از جمله جاده کرج - چالوس عادی اعلام شد.
 
مدیریت راه ها و حمل و نقل و پایانه های استان البرز به رانندگان توصیه کرد برای پیشگیری از حوادث احتمالی با توجه به بارندگی در منطقه، نکات ایمنی را رعایت کنند.
 
** طرح ویژه ترافیکی راههای استان البرز آغاز شد
 
رییس پلیس راه البرز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آغاز اجرای طرح ویژه ترافیکی در جاده های استان البرز در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
 
سرهنگ 'رضا اکبری' گفت: این طرح با توجه به تعطیلات چند روز آینده از امروز یکشنبه آغاز و تا صبح روز شنبه 17 آبان ماه ادامه دارد.
 
وی افرود: در اجرای این طرح پایگاه های ثابت و سیار پلیس با کمک بیش از 60 تیم گشت پلیس راه، وضعیت ترافیکی جاده های استان را رصد می کنند.
 
اکبری یادآورشد: علاوه بر تیم های گشت پلیس بیش از80 پاس پیاده نیز در سطح استان بویژه در کلانشهر کرج در این روزها فعالیت دارند.
 
وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دما و بارش باران و برف در استانهای شمالی و البرز از رانندگان خواست قبل از سفر بویژه تردد در مسیرهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
 
رییس پلیس استان البرز تاکید کرد که از ادامه حرکت خودورهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می شود .
 
وی گفت : سالم بودن برف پاک کن خودرو، داشتن لباس گرم و همچنین وسایل ایمنی از الزاماتی است که رانندگان باید در شرایط نامناسب جوی همراه خود داشته باشند.
 
وی افزود: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
 
اکبری همچنین به رانندگان توصیه کرد که هنگام سفر در حاشیه راه های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی توقف نکنند زیرا توقف هر چند کوتاه یک خودرو در جاده های کوهستانی نیز بر بار ترافیکی این جاده ها می افزاید.
 
وی افزود: همکاری رانندگان با ماموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی موجب کاهش تخلفات و تصادفات خواهد شد.
 
استان البرز دارای یکهزار و 500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است و 18 درصد ترافیک کشور مربوط به را های این استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha