مرکز سنجش آموزش پزشکی آخرین تغییرات آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی را برای داوطلبان پزشک، استعدادهای درخشان و سهمیه کارکنان اعلام کرد.

تغییر شرایط شرکت در آزمون دکتری تخصصی برای داوطلبان پزشک نخستین تغییری است که در این دوره از آزمون برای این دسته از داوطلبان اعمال می شود.

داوطلبان پزشک باید توجه داشته باشند که از تاریخ 8 مهرماه جاری جایگزینی نمره دستیاری به جای آزمون کتبی دکتری تخصصی از اطلاعیه و شرایط ثبت نام حذف شده است.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام نحوه شرکت داوطلبان حائز شرایط استعدادهای درخشان تاکید کرده است، داوطلبان حائز شرایط آیین نامه استعدادهای درخشان می توانند از 20 تا 24 مهرماه جاری به مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت واحد استعداد درخشان مراجعه کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کلیه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله نیز تنها در رشته های مربوط به این دانشگاه حائز شرایط استفاده از سهمیه کارکنان هستند و این داوطلبان باید توجه داشته باشند که در سایر رشته ها در سهمیه آزاد سنجیده خواهند شد.

مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی از 6 مهرماه آغاز می شود و امروز 17 مهرماه به پایان می رسد.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و دستیاری سال تحصیلی 88 - 87 روز 17 آبان ماه سال جاری برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون روز پنجشنبه 16 آبان ماه توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha