جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع)، همایش مادرانه را با موضوع بررسی وضعیت زنان باردار، حاشیه نشین و معتاد برگزار می کند.

سلامت نیوز: جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع)، همایش مادرانه را با موضوع بررسی وضعیت زنان باردار، حاشیه نشین و معتاد برگزار می کند.

به گزارش سلامت نیوز از جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع)، اعتیاد در میان زنان باردار، معضلات بسیاری در پی دارد و این روزها این مساله به کلافی سر درگم در میان انبوه معضلات اجتماعی کشور بدل شده است.

زنان باردار معتاد، نیازمند مراقبت های درمانی خاص هستند تا اعتیاد باعث آسیب به جنین نشود.

در همین راستا، جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع) قصد دارد با برگزاری همایش تخصصی اعتیاد زنان باردار، از جنبه های اجتماعی، حقوقی، پزشکی و روانشناختی به این مساله نگاه کرده و با همفکری با افراد متخصص، اساتید و دانشجویان راهکارهای پیشنهادی برای بهبود وضعیت این زنان را بررسی کند. برگزاری کارگاه های آموزشی برای داوطلبان، برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار زنان درگیر اعتیاد و یا بهبود یافته از اعتیاد از جمله برنامه های جانبی این همایش است.

این همایش 18 آذر ماه در سالن باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با حضور مددکاران اجتماعی، اساتید و مسوولان مربوطه برگزار می شود.

جمعیت امداد دانشجویی -مردمی امام علی (ع) یک سازمان مردم نهاد است که از سال 1379، فعالیت خود را در زمینه رفع معضلات اجتماعی با مجوز از وزارت کشور آغار کرده و دارای مقام مشورتی در شورای امور اقتصادی - اجتماعی سازمان ملل متحد است.

این جمعیت اکنون بیش از سه هزار کودک آسیب دیده را در سراسر کشور به طور همه جانبه حمایت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha