دو مرد فداکار وقتی توفان سهمگین در مشگین‌شهر مدرسه روستایی را تخریب کرد، دانش‌آموزان را از خطر مرگ نجات دادند و خود زیر آوار ماندند.

سلامت نیوز: دو مرد فداکار وقتی توفان سهمگین در مشگین‌شهر مدرسه روستایی را تخریب کرد، دانش‌آموزان را از خطر مرگ نجات دادند و خود زیر آوار ماندند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، توفان شدید صبح دیروز در یکی از روستاهای حوالی مشگین‌شهر در استان اردبیل مدرسه‌ای با هفت دانش‌آموز را با خاک یکسان کرد. در این حادثه که حوالی ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه شانزدهم دی‌ماه در روستای «ساطی» به وقوع پیوست، صدمات جدی به ناحیه سر دو مرد جوان گرفتار زیر آوار وارد شد و هر دوی آنها را راهی بیمارستان کرد. امینی عضو شورای اسلامی روستا و صادقی معلم مدرسه روستایی با شدت گرفتن توفان متوجه وضع غیر‌عادی مدرسه کوچک روستا شده و بلافاصله دانش‌آموزان را به حیاط مدرسه راهنمایی کردند، اما خودشان فرصت فرار از زیر سقف لرزان کلاس را نیافتند و دیوارهای پیش‌ساخته مدرسه روی سرشان فرود آمد. مردان فداکار با کمک اهالی روستا از زیر آوار بیرون کشیده شده و بلافاصله به بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) مشگین‌شهر منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha