جهت ارتباط با پایگاه خبری سلامت نیوز و ارسال گزارش های مردمی خود میتوانید از شماره تماس و ایمیل های درج شده استفاده نمایید.

دفتر مرکزی: تهران، بلوار ارتش،خیابان نیروی زمینی،مجموعه الماس ایران


تحریریه و تبلیغات: 29408996 021

نمابر : 29408999 021

پیام کوتاه : 30002612

پست الکترونیکی : news@salamatnews.com


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فریبا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    2 0
    با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار ، لطفا پیگیر تخلف بزرگ در خصوص کاهش غیرقانونی حقوق دختران مطلقه و شوهر فوت شده از حقوق پدرشان توسط صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح باشید در حالی که قانون حمایت خانواده و قوانین تصویب شده در مجلس صراحتاً گفته است باید 100 درصد حقوق وظیفه و بازنشستگان به بازماندگان واجب شرایط صرف نظر از تعداد آنها پرداخت شود اما در کمال تعجب صندوق نیروهای مسلح با صادر کردن آیین نامه داخلی حقوق دختران خودسرپرست را به حداقل حقوق که کمتر از یک سوم است کاهش داده است و این تخلف را از مرداد 99 انجام داده است در حالیکه در این مدت بارها نمایندگان مجلس اقای ولی اسماعیلی، خانم ها فاطمه قاسم پور و فاطمه رحمانی تذکر داده اند که ایین نامه ی مذکور کاملا غیرقانونی و تخلف بوده است و باید سریعا اصلاح نمایند اما مسئولین صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح هیچ اقدامی برای اصلاح این اشتباه عمدی نداشته اند و کماکان به تخلف خود ادامه میدهند و به طور مثال از حقوق 7 میلیون دختر بازمانده تنها 2600 پرداخت میکنند و کاملا به صورت غیر قانونی حق این قشر آسیب دیده را پایمال کرده اند و هیچ واکنشی نمیدهند در حال
  • محمد پیله ور IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    پایگاه سلامت نیوز از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست - سلاجقه - بپرسید که ده ها پتروشیمی در حال احداث در کشور داریم که اصلا مجاور دریا نیستند اما شماها هیچ انتقادی از تاسیس آنها ندارید ، چرا فقط برای پتروشیمی بهبهان رگ گردن کلفت می کنید ؟؟!!! آیا شماها واقعا به فکر محیط زیست بهبهان هستید و محیط زیست بقیه پتروشیمی هائی که مجاور دریا نیستند ، برایتان مهم نیست ؟؟؟!!! پس کی بهبهان با قدمت ده هزار ساله باید رشد و توسعه و مدرنیته شود ؟؟؟!!! همیشه باید سنتی باشد و بخش قبلی بهبهان ( ماهشهر ) هر روز مرفه تر و مدرنیته و بزرگتر شود و بهبهانی ها به ماهشهر برای کار مهاجرت کنند و با این مهاجرت از جمعیت بهبهان کاسته و به جمعیت ماهشهر اضافه شود ؟؟؟!!! آخه سلاجقه عقل کل ! در برابر این جلوگیری از احداث پتروشیمی بهبهان باید و باید راهکار عملی هم بدهید ؟؟؟!!!! شماها کجا تحصیل کرده اید که یک طرفه قضاوت می کنید ؟؟؟!!! هیچی حالی تون نمی شود !!!!مملکت با شماها به گنداب کشیده می شود .
  • سامی رستمی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    1 0
    سلام من ۱۲ سال دارم وزنم ۴۰ و قدم ۱۴۲ است برای کم کردن وزنم چکار کنم ممنون میشوم اگر راهنمای کنید🤔🤔