رئیس انجمن آترواسکلروزیس ایران از برگزاری سمپوزیوم یک روزه «پیشگیری اولیه و ثانویه از بیماری‌های قلب و عروق» با تمرکز بر افزایش چربی خون در اول اسفندماه خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس انجمن آترواسکلروزیس ایران از برگزاری سمپوزیوم یک روزه «پیشگیری اولیه و ثانویه از بیماری‌های قلب و عروق» با تمرکز بر افزایش چربی خون در اول اسفندماه خبر داد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، مسعود قاسمی با بیان اینکه آخرین روش‌ها و متدهای پیشگیری از بیماری‌های قلبی در این سمپوزیوم به اطلاع پزشکان شرکت کننده می‌رسد گفت: متخصصان قلب و عروق، غدد، داخلی و سایر رشته‌های وابسته مخاطب این سمپوزیوم هستند و می‌توانند از پنج امتیاز بازآموزی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در پانل و گفت‌وگوی مشترک میان خبرگان این رشته علاوه بر سوال و جواب، موضوعات جدید و روایات گذشته را در درمان چربی خون و تغییراتی که در روش‌های جدید ایجاد شده را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و پزشکان تجارب کاری خود را مطرح می‌کنند.

رئیس انجمن آترواسکلروزیس ایران با بیان اینکه چربی خون به عنوان یکی از موضوعات ویژه در حیطه بیماری‌های قلب و عروق مطرح است گفت: علاوه بر این چربی خون یک ریسک فاکتور مهم در ابتلا به بیماری‌های عروقی مغز، بیماری‌های عروقی اندام‌ها و سایر ارگان‌ها از جمله کلیه به شمار می‌رود.

قاسمی افزود: اگر آمار اول مرگ و میر در جهان را به بیماری‌های قلبی و عروقی منسوب می‌کنند، باید گفت که چربی خون در ردیف چند فاکتور اصلی ابتلا به بیماری‌های قلبی قرار دارد و توجه به آن حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در طول دهه اخیر پیشرفت شگرفی در درمان بیماران با کسترول بالا ایجاد شده است. این سمینار مجموعه‌ای از اطلاعات نوین درمان و پیشگیری از چربی خون را در اختیار قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سمپوزیوم یک‌روزه پیشگیری اولیه و ثانویه از بیماری‌های قلب و عروق روز اول اسفند 93 از ساعت 9 صبح تا 14 در هتل پارسیان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha