پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 139093

حکم امحا بیش از 224 تن آبلیموی غیرقابل مصرف انسانی صبح امروز - چهارشنبه - در محل کارخانه تولید کننده که 30 سال قدمت در تولید دارد، اجرایی شد.

کارخانه 30 ساله آبلیموی تقلبی تولید می کرد

سلامت نیوز: حکم امحا بیش از 224 تن آبلیموی غیرقابل مصرف انسانی صبح امروز - چهارشنبه - در محل کارخانه تولید کننده که 30 سال قدمت در تولید دارد، اجرایی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، در اجرای این حکم «امید شهرآبادی» رییس شعبه 46 اداره کل تعزیرات استان تهران و سرپرست گشت مشترک این استان با همراهی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نیروی انتظامی در کارخانه تولید کننده محصولات خانگی در پاکدشت استان تهران حضور داشتند و 224 تن و 400 کیلو آبلیموی تقلبی را امحا کردند.

تخلف این کارخانه تولید کننده که با چند عنوان تجاری و بدون مجوزهای لازم بیش از 30 سال اقدام به تولید محصولات خانگی همچون رب گوجه فرنگی، آبلیمو، مربا، آبمیوه و غیره کرده بود، مهر ماه سال جاری در گشت مشترک کشف و پس از بررسی برابر قانون حکم این پرونده صادر شد.

میزان کشف از این کارخانه مشهور 224 تن و 400 گرم آبلیموی تاریخ مصرف گذشته و بیش از 30 تن خیارشور، سرکه، مربا، آبمیوه بوده است که بنا به آزمایش های انجام شده توسط بهداشت آبلیموی کشف شده غیرقابل مصرف انسانی است اما سایر محصولات قابل مصرف انسانی است و باتوجه به نداشتن مجوز قانونی برای تولید و براساس حکم رییس شعبه تعزیرات به نفع دولت ضبط می شود.

امحای این آبلیموها از امروز آغاز شد، ولی با توجه به میزان زیاد آن و خطرات برای محیط زیست، بر لزوم هماهنگی با دستگاههای مسئول تاکید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • لیلا ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    1 0
    سلام. لطفا اگر به فکر مردم هستید، نام یا مارک این آبلیمو را هم بگید تا مردم در صورتی که در بازار هست، خرید نکنند.
  • خالقی ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    1 0
    با سلام. دلیل عدم اعلام برند این محصولات چیه؟ مردم چطور با خبر بشن که از این محصولات تقلبی نخرند.؟