یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

زن جوان و نوزاد نوزده ماهه‌اش در شرق تهران بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

سلامت نبوز: زن جوان و نوزاد نوزده ماهه‌اش در شرق تهران بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام جم، مرد جوان صبح از خواب بیدار شد و همسر و محمد پسر نوزده ماهه شان را صدا کرد اما زن جوان هیچ واکنشی نشان نداد. او زمانی که پتو را به کناری انداخت دید همسر و پسرش نفس نمی کشند.

سراسیمه دختر هفت ساله اش را که در اتاق دیگری خوابیده بود بیدار کرد تا از همسایه ها کمک بخواهد. آنها با اورژانس تماس گرفتند و دقایقی بعد ماموران کلانتری 144 همراه امدادگران اورژانس در مقابل خانه این مرد توقف کرده و وارد خانه شدند.

امدادگران در بررسی های اولیه متوجه شدند ساعت ها از مرگ آنها می گذرد، اما بدرستی معلوم نیست این دو نفر چگونه فوت کرده اند.

با گزارش وقوع مرگ مرموز این مادر و کودک به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، پیکر دو قربانی به پرشکی قانونی منتقل شد.

این در حالی بود که پدر خانواده به پلیس گفت: شامگاه دیروز زمانی که از محل کارم به خانه بازگشتم، دیدم همسرم همراه پسرمان خوابیده اند. دخترم هم در اتاق دیگری خوابیده است. بنابراین همسرم را بیدار نکردم و پس از خوردن شام خوابیدم. صبح که برای رفتن به محل کارم آماده می شدم، همسرم را صدا زدم اما او نفس نمی کشید و مرده بود. همان جا متوجه شدم پسر نوزده ماهه ام نیز فوت کرده است.

کشف اجساد این دو نفر که به طور مرموزی فوت کرده بودند، کارآگاهان جنایی را با معمای پیچیده ای روبه رو کرد. در این مرحله کارشناسان بررسی صحنه جرم، خانه را بررسی کردند و سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد ترک هایی در انباری خانه که نزدیک شوفاژ خانه بوده ایجاد و باعث شده گاز منواکسید کربن وارد خانه شود و فضای آنجا را فرا بگیرد و به گازگرفتگی مادر و کودک و مرگ آنها منجر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha