سلامت نیوز:رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری گفت: شمار افراد معتاد که به علت سوختگی به بیمارستان شهید مطهری مراجعه می‌کنند در قیاس با گذشته افزایش یافته است.


به گزارش سلبامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: تعداد مراجعه کنندگان معتاد به بیمارستان به علت سوختگی افزایش یافته است

مصطفی ده‌مرده‌ای رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت: امروزه شمار افراد معتادی که به علت سوختگی به ما مراجعه می‌کنند نسبت به گذشته افزایش یافته است، چنانچه در روزهای گذشته، بنده سه بیمار معتاد داشتم.

وی تصریح کرد: این افراد یا بیمارانی هستند که در اثر مصرف مواد مخدر و نشئه شدن پس از آن، دچار سوختگی می‌شوند، یا به علتی غیر از این که باز هم مربوط به عوارض اعتیاد است دچار سوختگی می‌شوند.

ده‌مرده‌ای خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که درصد سوختگی در معتادان، بیشتر از سایر افراد است که یکی از علل آن، کاهش دقت و یا حواس‌پرتی است.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری خاطرنشان کرد: براساس شمار افرادی که به ما مراجعه می‌کنند می‌توان گفت سوختگی‌ها در افراد عادی اگر 10 درصد باشد، این سوختگی‌ها در افراد معتاد به شکل معنی‌داری بیشتر است.

وی افزود: برای مثال، فرد معتاد پس از نشئه‌ شدن بر روی ذغال افتاده است و زمانی که بیدار شده است، سوختگی شدیدی در بدن وی ایجاد شده است.

ده‌مرده‌ای خاطرنشان کرد: مواردی نیز داریم که فرد پس از مصرف مواد مخدر، غذا می‌پخته است، یا کباب درست می‌کرده است، و به علت کاهش دقت، دچار سوختگی شده، که این افراد امروزه شمار زیادی را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha