پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 14109

زمانی که تعادل انرژی در یک نقطه از بدن به هم می خورد انرژی درمانگر با انتقال انرژی به آن نقطه از بدن موجب بازگشت تعادل و بهبود وضع بیمار می شود.

دکتر شهریار اسلامی تبار در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز اظهار داشت : برخی از درها و رنج ها هرگز به وسیله داروهای شیمیایی یا عمل جراحی بهبود نمی یابد که در چنین مواقعی می توان از طب های مکمل مثل طب انرژی درمانی یا لمس درمانی استفاده کرد.

وی افزود : طب انرژی یکی از زیر شاخه های طب مکمل محسوب می شود و بعد از طب سوزنی و هومیوپاتی قرار می گیرد . این شیوه درمان 3-4هزار سال سابقه دارد و در درمان بسیاری از بیمارهای روحی و جسمی موثر است.

این مدافع انرژی درمانی گفت : کسانی می توانند از انرژی کیهانی  و طب انرژی استفاده کنند  که بر خودشان مسلط باشند . خداوند در همه انسانها انرژی به ودیعه گذاشته است  این منبع انرژی حتی در حیوانات  هم مشاهده می شود مثل لیس زدن مادر به فرزندش که  نوعی انتقال انرژی است واز سیستم ایمنی بدن محافظت می کند.

وی ادامه داد : انرژی درمانی  شامل فرایند دریافت ، مدیریت و انتقال انرژی  از درمانگر به بیمار است و امروزه حتی با استفاده از این طب ،جراحی های بدون خونریزی انجام می دهند . امیدوارم با تصویب مقرارت قانونی در این زمینه ،امکان استفاده مردم از این طب به شکل قانونی و علمی فراهم شود و سلامت آنان مورد تهدید مدعیان دروغین انرژی درمانی قرار نگیرد.

دکتر اسلامی تبار انرژی درمانی را از هیپنوتیزم جدا دانست و تاکید کرد : تلقین در انرژی درمانی چندان موثر نیست.

  


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha