وسایل بازی مهد کودک‌ها باید استانداردهای لازم را داشته باشند و با همکاری سازمان بهزیستی این موضوع را در مهدکودک‌های استان پیگیری می‌کنیم.

سلامت نیوزوسایل بازی مهد کودک‌ها باید استانداردهای لازم را داشته باشند و با همکاری سازمان بهزیستی این موضوع را در مهدکودک‌های استان پیگیری می‌کنیم.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان در رابطه با ایجاد مباحث فرهنگی در راستای ترویج استاندارد دربین تمامی اقشار جامعه گفت: در زمینه ترویج فرهنگ استاندارد و تدوین استانداردهای ملی تفاهمنامه‌هایی با فولاد مبارکه و ذوب‌آهن در سال جاری منعقد کرده ایم همچنین در ارتباط با بحث‌های فرهنگی تفاهمنامه‌ای نیز با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امضاء کرده ایم تا در این راستا بتوانیم از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در راستای پرداختن به مسائل استاندارد بهره مند شویم.
 
غلامحسین شفیعی ؛ در گفتگو با  اداره کل ازامضای  تفاهمنامه دیگری درزمینه ارتباط با پروژه‌ها و فعالیت‌های تحقیقی با جهاددانشگاهی اصفهان خبر داد و بیان داشت: یکی از پروژه‌های تحقیقاتی که اداره‌ کل استاندارد استان اصفهان با همکاری جهاد دانشگاهی در حال انجام است، اندازه‌گیری آزبست در لنت ترمز است، آزبست ماده بسیار خطرناکی است و به هیچ عنوان نباید در لنت‌های ترمز به کار رود.
 
 مدیرکل استاندارد استان اصفهان عنوان کرد: استاندارد استان اصفهان رتبه نخست در تحقق اهداف سازمان ملی استاندارد را از میان 31 استان به خود اختصاص داده است، علاوه بر این، این اداره کل از سوی ستاد اقامه نماز استان به عنوان رتبه برتر در اقامه نماز شناخته شد، رتبه نخست حراست نیز از میان ادارات استاندارد کشور به استان اصفهان تعلق گرفته است.
 
شفیعی، همچنین به سراغ مسائل استاندارد سازی درمهد کودک ها نیز رفت ودر این زمینه تصریح کرد: وسایل بازی مهدکودک‌ها باید استانداردهای لازم را داشته باشند و با همکاری سازمان بهزیستی این موضوع را در مهدکودک‌های استان پیگیری می‌کنیم.

وی باا شاره به اینکه امیدواریم تا پایان سال تمام ترازوهای سطح استان را مورد ارزیابی قرار دهیم، گفت: امسال 270پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای استان صادر کرد‌ه‌ایم.
 
وی ادامه داد:صدور 32 پروانه استاندارد تشویقی ؛ 130 مورد بازرسی از آزمایشگاه‌های همکاربا استانداردو برگزاری کلاس های متعدد آموزشی برای پرسنل از دیگر فعالیت های این اداره کل در سال جاری بوده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha