مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات وزارت بهداشت، گفت: فقط خدمات پزشکی جامانده از کتاب جدید تعرفه ها برای سال 94، ارزش گذاری می شود.

سلامت نیوز:  مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات وزارت بهداشت، گفت: فقط خدمات پزشکی جامانده از کتاب جدید تعرفه ها برای سال 94، ارزش گذاری می شود. 

دکتر سید احمد تارا در گفت و گو با ایرنا، گفت: دو تعرفه ویزیت سرپایی و هتلینگ ( خدمات غیر پزشکی به بیمار بستری در بیمارستان ) از کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت یا کتاب جدید تعرفه های پزشکی جامانده است که این دو مورد از جمله نواقص کتاب یاد شده به شمار می آید و اکنون روی آنها کار می شود.

وی تاکید کرد: تعرفه های کتاب ارزش گذاری خدمات هیچ تغییری از جمله تغییر در اعداد، نمی کند و سرجای خودش است . ضمن اینکه جلسات ارزش گذاری تعرفه های پزشکی 94 هم فقط مربوط به خدمات جا مانده است.

وی اظهارداشت: در زمان حاضر جلسات بررسی تعرفه های یاد شده در حال برگزاری است و قرار است هیات وزیران این تعرفه ها را برای سال 94، اعلام کند.

تارا در عین حال افزود: برخی تصور می کنند که تعرفه های پزشکی ، امسال ، دو بار تعیین می شود این در حالی است که قرار نیست این اتفاق رخ دهد و فقط برای مواردی تعرفه ، تعیین می شود که در کتاب مغفول مانده است و در این راستا موضوع هتلینگ و ویزیت سرپایی از جمله این موارد است.

کتاب جدید ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت از مهرماه امسال به اجرا در آمد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامد 2 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    1 1
    بابا بسه انقد سیری ناپذیری!! بسه انقد به فکر پول هستین!! خودخواه بودن و تکبر رو کنار بزارین!! اگه بقیه کادر درمان نباشه شما هیچی ندارین از خودتون!! ساخته شدین صرفا جهت خوردن حق این و اون