سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار نوجوانی از پشت‌بام در پی انفجار مواد منفجره در پشت بام خبر داد.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار نوجوانی از پشت‌بام در پی انفجار مواد منفجره در پشت بام خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت:‌حادثه انفجار در ساعت 14:30 به آدرس نعمت آباد میدان ثارالله به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در پشت بام یک ساختمان چهار طبقه رخ داده و ظاهرا چند نوجوان مشغول ساخت مواد منفجره بودند که ناگهان این مواد دچار انفجار شده و یکی از آنان از پشت بام به کف خیابان پرتاب شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این نوجوان به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داد؛ گفت: تمامی افراد حدود 15 سال داشتند و دو نوجوان دیگر نیز دچار سوختگی شدید شدند که آتش نشانان آنان را به پایین منتقل کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha