چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 142344

مدیر روابط‌عمومی مرکز اورژانس تهران از تولد نوزادی در آمبولانس اورژانس تهران خبر داد و گفت: با تلاش تکنسین‌های اورژانس مادر ٢٩ساله هنگام عزیمت به بیمارستان، در آمبولانس زایمان کرد.

سلامت نیوز: مدیر روابط‌عمومی مرکز اورژانس تهران از تولد نوزادی در آمبولانس اورژانس تهران خبر داد و گفت: با تلاش تکنسین‌های اورژانس مادر ٢٩ساله هنگام عزیمت به بیمارستان، در آمبولانس زایمان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق،حسن عباسی توضیح داد: ساعت٨:٢٨ دیروز با اعلام خبر شروع درد زایمان یک‌خانم در شهرک رضویه به سامانه١١٥، بلافاصله گروه امداد به‌همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. وی گفت: بنابر گزارش عوامل اورژانس حاضر در صحنه، باوجود درد شدید مادر هنوز مراحل زایمان شروع نشده بود. عباسی گفت: با رعایت اصول درمانی، این زن به داخل آمبولانس انتقال داده شد تا به بیمارستان برده شود، اما لحظاتی از انتقال به داخل آمبولانس نگذشته بود که زایمان شروع شد.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: با شروع زایمان اقدامات پزشکی برای نجات جان مادر و نوزاد شروع شد که خوشبختانه عوامل اورژانس موفق به زایمان این مادر و تولد نوزاد دختر وی شدند.

او افزود: این مادر و نوزاد برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان شهید فیروزآبادی منتقل شدند و اکنون حال عمومی مادر و نوزاد مساعد است. در دو‌هفته گذشته عوامل اورژانس تهران جان سه‌مادر باردار تهرانی را با انجام کارهای درمانی در آمبولانس، نجات دادند که منجربه تولد سه‌نوزاد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha