رئیس سازمان محیط زیست کشور با اشاره به اینکه دانش آموزان باید پاسداران محیط زیست باشند گفت: زنگ هوای پاک، زنگ اخطاری برای مسئولین و تمامی پدران و مادران است.

دکتر جوادی در مراسم روز هوای پاک که در دبستان پسرانه شهید مدرس برگزار شد گفت : به صدا درآمدن زنگ هوای پاک به این معنا است که باید برای آینده بسیاری از موارد در جهت حفظ هوای پاک را رعایت کنیم.

وی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: خوشبختانه اجرای طرح معاینه فنی و پیگیری آن نتایج خوبی به همراه داشته است و از ابتدا نیز این طرح خوب آغاز شده است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت : در فاصله اجرای این طرح نیز شاهد یک آرامش ترافیکی در شهر بوده ایم و امیدواریم اجرا و پیگیری این طرح در دستور کار همه قرار بگیرد.

دکتر جوادی درباره ازدحام برای اجرای طرح معاینه فنی تصریح کرد: برخی از مسائل معاینه فنی برعهده شهرداری است و بحث ازدحام نیز مربوط به این بخش است که به آن رسیدگی می کنند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این مراسم عنوان کرد : نواختن زنگ هوای پاک موجباتی فراهم می کند تا کسانی که در زمینه ایجاد پاکی و سلامتی وظیفه دارند در حفظ هوای پاک بیشتر تلاش کنند.

دکتر یزدانی با اشاره به اینکه شهروندان نیز با رعایت مقررات  در حفظ هوای پاک تاثیرگذارند افزود : استفاده کمتر از وسایل و خودروها می تواند فراهم کننده محیطی پاک و با آرامش برای تمامی افراد جامعه باشد.

وی ادامه داد : در مدارس نیز در تلاش هستیم که فکر ، روح و اندیشه را از آلاینده های که توسط افکار بد و ناشایست آلوده می شود دور کنیم و زمینه را برای رشد رواندیشه ای پاک فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha