دهها خودروی لوکس و گران قیمت در ایران پس از تصادف چند هفته گذشته چند خودروی لوکس در تهران و سایه انداختن آن بر نسل جدید ثروتمندان ایران، متوقف شدند.

سلامت نیوز: دهها خودروی لوکس و گران قیمت در ایران پس از تصادف چند هفته گذشته چند خودروی لوکس در تهران و سایه انداختن آن بر نسل جدید ثروتمندان ایران، متوقف شدند.


به گزارش نامه نیوز به نقل از تلگراف، روزی از روزها، خودروی سالخوره و دودزای پیکان که مدل آن در کارخانه هیلمن هانتر بریتانیا ساخته شده بود، گزینه پر انتخاب جاده های متراکم ایران بود.

اکنون اما رانندگان در خیابان های ایران کمتر فروتن و بسیار سریعتر، پلیس تهران را در حالت هشدار قرار داده اند، این اتفاق پس از تصادف چند خودروی لوکس در پایتخت ایران از جمله یک پورشه صورت گرفت، موضوعی که طوفانی در شبکه های اجتماعی درباره این افراد سوپر غنی به راه انداخت.

پلیس تهران، هفتم ماه می 47 ماشین لوکس را در یک دوره 7 ساعته گشت زنی در محله های مرفه نشین شمال تهران به علت ایجاد مشکلات و خطر متوقف کرد.

ایت الله علی خامنه ای، رهبر ایران و قدرتمندترین شخصیت سیاسی این کشور یک هفته پس از تصادف نیمه شب در خیابان شریعتی تهران خواستار اقدام در زمینه مزاحمت های این خودروهای لوکس شده بودند؛ در این تصادف یک پورشه زردرنگ با سرعت 120 کیلومتر در ساعت به درخت برخورد کرد.

این تصادف منجر به کشته شدن راننده دختر 20 ساله و سرنشین دیگر 21 ساله که محمد حسین ربانی شیرازی نام داشت، شد.

موج نظرات در توییتر و حساب اینستاگرام پسرجوان کشته شده در این تصادف بیانگر خشم شدید طبقات متوسط  تحت فشار در جامعه ایران در قبال ثروتمندان بود، کسانی که در سال های اخیر با اتومبیل های لوکس خود در حالی در خیابان های تهران رفت و آمد می کردند که اغلب جامعه ایران به علت تحریم های اقتصادی بین المللی بر سر برنامه هسته ای تحت فشار بودند.

علاوه بر پورشه، مدل های خودرو با سرعت بالا شامل بوگاتی، مازارتی و ...در دوران ریاست جمهوری سابق ایران، محمود احمدی نژاد وارد ایران شدند، این در حالی است که تعرفه های وارداتی این خودروها در ایران دوبرابر قیمت فروش آنها در کشورهای غربی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha