رییس انجمن آترواسکلروز ایران گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میر در کشورند.

سلامت نیوز: رییس انجمن آترواسکلروز ایران گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میر در کشورند.

دکتر مسعود قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیماری‌های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میر در کشور ما هستند، گفت: این آمار گروه‌هایی از جامعه هدف را شامل می‌شود که در سنین حساس و فعال در جامعه قرار دارند.

وی بیماری‌های قلبی - عروقی را دشمن بزرگ انسان‌ها عنوان کرد و گفت: همایش در راستای ارتقای دانش پزشکی در رشته قلب، تبادل‌ نظر متخصصان این رشته و دست‌اندرکاران صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی برگزار شده است.

رییس انجمن آترواسکلروز ایران با اشاره به حضور حدود یکهزار متخصص قلب، پزشکان داخلی و پرستاری در این همایش یادآور شد: دو پزشک از کشور آمریکا و سوئد در بخش تخصصی این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه موضوع سخنرانی‌ها عناوین اصلی کنگره را شامل می‌شوند، گفت: موضوعات سخنرانی‌ها در طول یک سال گذشته از مسائل پیشنهادی جمع‌آ‌وری شده است.

قاسمی از برگزاری میزگرد در حاشیه این همایش سه روزه خبر داد و افزود: ارزیابی از نحوه برگزاری میزگردها نیز یکی از بخش‌های مهم این همایش است.

وی با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان در درمان بیماری‌های قلبی و عروقی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی استان گیلان یکی از دانشگاه‌های موفق در جذب بیماران از خارج کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha