سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در خرداد ماه خبر داد.

سلامت نیوزمعاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در خرداد ماه خبر داد.

محمدحسن زدا در گفتگو با مهر، افزود: پرداخت افزایش حقوق امسال بازنشستگان تامین اجتماعی از ۷ اردیبهشت در سراسر کشور آغاز شد و مابه التفاوت افزایش حقوق اردیبهشت ماه به حساب این افراد واریز گردید.

وی در توضیح پرداخت افزایش حقوق یک ماهه بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: قصد پرداخت افزایش مستمری بازنشستگان را در فروردین ماه داشتیم اما به دلیل اینکه مصوبه دولت در این خصوص اردیبهشت ماه ابلاغ شد بنابراین فقط توانستیم افزایش حقوق یک ماه را پرداخت کنیم.

به گفته زدا، مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین ماه بازنشستگان در خرداد ماه پرداخت خواهد شد و این افراد هم اکنون یک ماه افزایش حقوق از تامین اجتماعی طلبکارند.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر در سال جاری ۱۷ درصد و مابقی بازنشستگان نیز ۱۵ درصد افزایش یافته است و حداقل حقوق از ۶۰۸ هزار تومان سال گذشته به ۷۱۲ هزار تومان رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha