وقتی حدودا 10 سال پیش سلامت نیوز شروع بکار کرد راستش فکر نمیکردم زمانی برسد که اینهمه کاربر داشته باشد و تا این اندازه محبوب شود .این روزها پیامهای تشکر و تقدیر زیادی به دستم میرسد و کاربران عزیز تمایل دارند بدانند چطور میتوانند سلامت نیوز را حمایت کنند. من نیز بر آن شدم تا همانطور که خواستید راهنمائیتان کنم که چگونه میتوانید به سلامت نیوز کمک کنید.

چگونه از سلامت نیوز حمایت کنیم؟

سلامت نیوز-زهرا خوشحالی: وقتی حدودا 10 سال پیش سلامت نیوز شروع بکار کرد راستش فکر نمیکردم زمانی برسد که اینهمه کاربر داشته باشد و تا این اندازه محبوب شود .این روزها پیامهای تشکر و تقدیر زیادی به دستم میرسد و کاربران عزیز تمایل دارند بدانند چطور میتوانند سلامت نیوز را حمایت کنند. من نیز بر آن شدم تا همانطور که خواستید راهنمائیتان کنم که چگونه میتوانید به سلامت نیوز کمک کنید.

در واقع کمک به سلامت نیوز ، هم کمک به انتشار مطالب و اخبار صحیح و قابل اطمینان در فضای مجازی است و هم کمک به پیگیری مطالبات صنفی و گروهی همکاران شاغل در بخش های مختلف جامعه پزشکی است.

همانطور که میدانید سلامت نیوز به عنوان یک رسانه مستقل فعالیت میکند و هیچ گونه وابستگی به دولت و هیچ نهاد و سازمان و شخصیتی ندارد و اداره آن به صورت کاملا خصوصی میباشد. هرچند در این راه مصائب و مشکلات زیادی هم هست اما شاید نقطه قوت این رسانه همین مستقل بودن آن است که اجازه میدهد صدای همه مردم باشد.

 اگر هنوز هم تمایل دارید از سلامت نیوز حمایت کنید تا صدای شما باشد میتوانید از راههای زیر سلامت نیوز اقدام کنید:

 

  • سلامت نیوز را لینک کنید

در دنیای امروز همه ما سایت یا وبلاگی از آن خود داریم .اگر بتوانید یک لینک کوچک در هر جای صفحه تان بگذارید همین میتواند کمک بزرگی به ما کند.هم اکنون بیش از 5 هزار سایت و وبلاگ ما را لینک داده اند.

این باعث میشود هم افراد سلامت نیوز را بشناسند و در فضای مجازی پیدا کنند و هم رتبه سلامت نیوز بالاتر رود و این برای صاحبان صنایع و تجارت کنندگان خیلی مهم است که اگر به سایتی تبلیغ میدهند آن سایت رتبه خوبی داشته باشد.در واقع شما به صورت غیر مستقیم با گذاشتن تنها یک بنر و یا لینک به سلامت نیوز برای ایجاد در آمد کمک کرده اید.

در حال حاضر شرکتهای زیادی هستند که با دریافت هزینه هایی رتبه سایتها را بالا میبرند اما بدانید که این رتبه واقعی نیست .هرچند سلامت نیوز هم میتواند با پرداخت مبالغی رتبه های خوبی دریافت کند اما ما اینکار را غیر اخلاقی میدانیم و معتقدیم محبوبیت و ارزش یک رسانه به خرید رتبه های اینچنینی نیست و باید لینکها و مراجعه کنندگان واقعی باشند.

برای لینک کردن سلامت نیوز میتوانید از همین عکس زیر استفاده کنید.

لوگوی سلامت نیوز

•    اگر پزشک،پرستار ، پیراپزشک ، مترجم  و ... هستید میتوانید مقالات خود را به رایگان در اختیار سلامت نیوز بگذارید
همانطور که میدانید بزرگترین هزینه ی یک رسانه ،تولید محتواست. اگر شما در این زمینه ما را یاری کنید علاوه بر اینکه به سلامت نیوز کمک کرده اید به هموطنانمان هم در رسیدن به اخبار صحیح و قابل اطمینان کمک کرده اید، همانطور که فضای وب را سرشار از مطالب علمی و واقعی کرده اید.نگران نوع نگارش خود نباشید. تیم تحریریه سلامت نیوز مطالب شما را ویراستاری خواهد کرد.


•    مطالب ما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
به اشتراک گذاشتن مطالب سلامت نیوز در شبکه های اجتماعی این حسن را دارد که افراد دیگری که ممکن است ما را نشناسند با سلامت نیوز آشنا میشوند و این در برند و تعداد بازدیدکنندگان سلامت نیوز  نقش موثری میگذارد.
در پائین اخبار سلامت نیوز این امکان وجود دارد.اگر شبکه اجتماعی مورد نظر شما در لیست ما وجود نداردباید خودتان این زحمت را بکشید و متن و لینک ما را مستقیم در آن شبکه اشتراک بگذارید.


•    هزینه تولید و یا ترجمه یک مقاله را به سلامت نیوز بدهید
هزینه تولید و یا ترجمه یک مطلب به طور میانگین  20 هزار تومان است.اگر نمیتوانید خودتان این مطلب را تولید کنید هزنیه آن را به سلامت نیوز واگذار کنید تا تیم تحریریه ما اینکار را از طرف شما انجام دهد . در اینصورت شما یک مقاله علمی به مردم خود هدیه کرده اید.

[[sale_form=content-pay]]


•    به سلامت نیوز تبلیغ بدهید
اگر کالایی دارید که میتواند به افراد بیمار و یا نیازمند به خدمات جانبی مثل سالمندان و ... کمک کند میتوانید تبلیغ خود را در سلامت نیوز قرار دهید.در اینصورت هم بازدیدکنندگان از محصول شما با خبر میشوند هم هزینه این تبلیغات صرف تولید محتوای سالم در اینترنت میشود.

•    نرم افزار های سلامت نیوز را هدیه دهید
شما با هدیه دادن نرم افزارهای سلامت نیوز به دیگران اگاهی هدیه میکنید و به سلامت نیوز هم در در آمدزایی کمک بزرگی کرده اید. لیست نرم افزارها را میتوانید از اینجا ببینید.


•    از طریق پرداخت نقدی
مبالغ نقدی که شما به صورت اینترنتی به سلامت نیوز واریز میکنید بنا بر صلاحدید این رسانه صرف تولید محتوا و یا تولید نرم افزارهای حوزه سلامت خواهد شد.
برای پرداخت نقدی باید اینجا را کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهراب ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    1 0
    سلام ممنون از سایت سلامت نیوز اما یک سوال من سه ساله که هر روز سایت شما را چک میکنم شما که تولید محتوا ندارید که 20000 تومان هزینه برای ترجمه بگیرید ؟ شما همه مطالبتان کپی از منابع دیگر است ضمن آنکه تعرفه ترجمه مطالب اختصاصی درا ینترنت با قرار دادن تصویر و سئو و تگ حداکثر 4000 تومان میباشد هر چند که شما مطلب اختصاصی ندارید اگر دارید لطفا لینکهای انها را ارسال کنید و بهتر بود به جای اینکه درج کنید هزنیه ترجمه و مطلب اختصاصی 20000 تومانه میزدید 50000 تومان کمک کنید بدون شک من کمک مایل میکردم چون از مطالبتون استفاده کردم اما با نوشتن هزینه مطالب احساس کردم به شعور بازدید کننده توهین کردید چون شما طی سه سال گذشته چند درصد مطلب اختصاصی داشتید ؟ بهر حال در مجموع سایت مفیدی دارید