نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی از مرگ دو کودک در کمتر از 10 ماه به خاطر عقب گزیدگی در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

سلامت نیوز: نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی از مرگ دو کودک در کمتر از 10 ماه به خاطر عقب گزیدگی در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا امیری در تذکری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس اظهار کرد: علی رغم تکمیل بیمارستان‌های رودبار جنوب و قلعه جنگ متاسفانه هنوز وزارت بهداشت این بیمارستان‌ها را تحویل نگرفته و تجهیز نکرده است.

وی با اشاره به تاکید امام (ره) بر توجه به مناطق محروم یادآور شد:‌ ما در کمتر از 10 ماه مرگ دو کودک را به خاطر عقرب گزیدگی شاهد بودیم. این جفای به مردم است و دلیل آن نبود امکانات لازم از جمله آمبولانسی که آنها را به بیمارستان مناسبی برساند بوده است.

این نماینده مجلس با تبریک روز جهاد کشاورزی و روز جهانی بیابان‌زدایی از وزارت جهاد کشاورزی بابت خرید گوجه، سیب زمینی و پیاز کشاورزان تشکر و ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر این پول به کشاورزان پرداخت شود تا بتوانند کشت‌های بعدی خود را انجام دهند.

امیری با اشاره به وجود سی و سومین اداره کل راه و شهرسازی در جنوب کرمان در عین حال گفت که این منطقه از جهت راه جزء فقیرترین مناطق کشور است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه ما بخصوص تیم مذاکره کننده درس مقاومت و ایستادگی و حمایت از رهبری را از شهدا بیاموزند و با دستان و چشمان باز مدافعان خوبی برای آرمان‌های امام و شهدا باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha