سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 155425

دبیر انجمن متخصصان پوست با بیان اینکه ترمیم موثر عوارض پس از عمل جراحی بینی با تزریق چربی انجام می‌شود، تاکید کرد: تزریق چربی برای ترمیم عوارض ایجاد شده پس از عمل جراحی بینی به شکل فزاینده‌ای درحال افزایش است.

سلامت نیوز:دبیر انجمن متخصصان پوست با بیان اینکه ترمیم موثر عوارض پس از عمل جراحی بینی با تزریق چربی انجام می‌شود، تاکید کرد: تزریق چربی برای ترمیم عوارض ایجاد شده پس از عمل جراحی بینی به شکل فزاینده‌ای درحال افزایش است.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد گلشنی با اشاره به اینکه تزریق چربی طراوت پوست دست را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد، گفت: موثرترین روش جوان‌سازی پوست، افزایش ضخامت لایه چربی زیر پوستی برای کمتر مشخص شدن رگ‌ها و زرد پی‌های دست است. همچنین برای ترمیم عوارض حاصل از عمل‌های جراحی و پلاستیک مانند جراحی بینی، رفع مشکلات احتمالی با کمک تزریق چربی قابل جبران است.


وی افزود: برجسته سازی لب‌ها، گونه‌ها و چانه، بزرگ کردن و بازسازی پستان، کم شدن بافت چربی و ایجاد چین و چروک به دلیل افزایش سن در نواحی مختلف صورت مانند خط خنده، خط اخم، پلک و اطراف چشم، جوانسازی دست و کاهش ظاهری عروق زیر پوست، پرکردن اسکار یا جای زخم فرورفته و سوختگی‌ها و کشیده‌تر شدن پوست صورت از جمله کاربردهای تزریق چربی است.


گلشنی با اشاره به اینکه در روش تزریق به دلیل اینکه چربی از بدن خود فرد گرفته می‌شود، احتمال واکنش آلرژیک و پس زدن پیوند وجود ندارد، خاطر نشان کرد: مقدار کافی چربی در اکثر افراد برای تزریق در نواحی مورد نیاز وجود دارد و از چربی زیر پوست می‌توان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد اما نواحی پهلوها، ران‌ها، کنار زانو و زیر شکم اغلب چربی مقاوم‌تری دارد.
این متخصص پوست در پایان تصریح کرد: دوره نقاهت اغلب 2 هفته است که در این مدت تورم در ناحیه تزریق شده وجود دارد. همچنین نتایج تزریق چربی وابسته به تکنیک انجام آن و تخصص پزشک است؛ چراکه اگر پزشک در این کار تجربه کافی نداشته باشد، نتایج ماندگار نیست و پس از مدتی از بین می‌روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha