رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه بخشی از زباله‌های استان مازندران در مجاورت پارک ملی کیاسر انباشته می‌شود، گفت: این مساله موجب آلودگی خاک و مخاطرات زیست محیطی مختلف می‌شود و امیدواریم که مسئولان استانی هرچه سریعتر این مشکل را حل کنند.

سلامت نیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه بخشی از زباله‌های استان مازندران در مجاورت پارک ملی کیاسر انباشته می‌شود، گفت: این مساله موجب آلودگی خاک و مخاطرات زیست محیطی مختلف می‌شود و امیدواریم که مسئولان استانی هرچه سریعتر این مشکل را حل کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،معصومه ابتکار  درباره مشکلات موجود در زمینه امحا پسماند در استان مازندران گفت: متاسفانه در حال حاضر بخشی از زباله‌های جامد این استان به نزدیکی پارک ملی کیاسر برده شده و در آنجا تخلیه می‌شود.


وی ادامه داد: این مشکل که به دلیل فقدان برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، مشکلات زیست‌محیطی بسیاری هچون آلودگی خاک را موجب می‌شود.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه قرار بود؛ مشکلات مربوط به پسماند در پایان اجرای برنامه چهارم توسعه به پایان برسد، اظهار کرد: در حال حاضر قرار است که در شهرک صنعتی ساری، منطقه‌ای پیش‌بینی شود و از این پس این زباله ها به آن نقطه برای امحا انتقال داده شوند.


رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر این طرح از سوی مسئولان استانی به مرحله بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha