چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

محققان آلمانی در جریان یک مطالعه موفق به ابداع روشی برای آهسته کردن روند تحلیل عضله (قلب) در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی شدند.

سلامت نیوز: محققان آلمانی در جریان یک مطالعه موفق به ابداع روشی برای آهسته کردن روند تحلیل عضله (قلب) در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محققان دانشگاه چاریته برلین در آلمان در جریان یک مطالعه جدید، موفق به کشف یک پروتیین مهم شدند که یکی از محرک ها تحلیل عضله (قلب) در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی است.
محققان متوجه شدند که با پیشگیری از تولید این پروتیین می تواند از تحلیل عضله در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی پیشگیری کرد.
محققان از پیش می دانستند که قسمتی از تحلیل عضله توسط سیستم رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون ایجاد می شود که فشار خون و توازن نمک-آب را در بدن تنظیم می کند.
در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی این سیستم موجب افزایش پروتیین موثر آنژیوتانسین II می شود و به طور مستقیم باعث از بین رفتن توده و قدرت عضله (قلب) می شود.
درمان هایی برای مهار این سیستم می تواند تحلیل عضله را برای یک دوره زمانی آهسته کند با این وجود هر چه مدت استفاده از این درمان ها بیشتر باشد، کارایی آنها کمتر می شود.
محققان در حین مطالعه این رویه متوجه شدند که آنژیوتانسین II موجب افزایش تولید یک پروتیین به نام RING-finger 1 می شود که در تحلیل عضله قلب نقش مهمی دارد.
دکتر جنز فیلیتز استاد و متخصص قلب در دانشگاه چاریته در برلین می گوید: ما توانستیم عملکرد یک فاکتور جدید که این رویه را تنظیم می کند ،شناسایی کنیم.
وی می افزاید: تجربیات ما نشان داده اند که مکانیسم های مشخصی موجب فعال شدن و یا از کار انداختن تولید پروتیین RING-finger 1 می شود.

به گزارش ساینس،محققان می گویند، یافته های آنها اکنون دیدگاه هایی در زمینه سوال های مهمی که بدون پاسخ مانده اند، ارائه می دهد.
این مطالعه در مجله Circulation Researcher منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha