به گزارش سلامت نیوز این حملات از نوع ddos و از چند نقطه مختلف کشور صورت میپذیرد که همگی بوسیله تیم فنی پشتیبانی سلامت نیوز شناسایی و برای انجام اقدامات لازم به پلیس فتا ارائه گردید.

گزارش حمله سایبری به سلامت نیوز به پلیس فتا ارسال شد

سلامت نیوز:سلامت نیوز در هفته جاری چندین بار مورد حملات سایبری هکرها قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز این حملات از نوع  ddos و از چند نقطه مختلف کشور صورت میپذیرد که همگی بوسیله تیم فنی پشتیبانی سلامت نیوز شناسایی و برای انجام اقدامات لازم به پلیس فتا ارائه گردید.

این افراد با ارسال ترافیک بیش از حد به میزبان سلامت نیوز سعی در ایجاد اختلال در روند کار این رسانه شدند.

در حالی سلامت نیوز مورد حملات هکر ها قرار گرفته که به عنوان اولین رسانه رسمی تخصصی حوزه سلامت در فضای مجازی با پیشینه ده ساله بخش مهمی از نیاز جامعه به اطلاع رسانی حوزه سلامت را برطرف میکند  و معلوم نیست نیت و مقصود این افراد از مورد حمله قرار دادن این پایگاه چیست!

گفتنیست تیم پشتیبانی و نرم افزاری سلامت نیوز که از بهترین های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور هستند در مراحل اولیه با مسدود کردن فعالیت های آنان راه را بر انجام هر گونه فعالیت دیگری بسته و تدابیر شدید امنیتی را در سرورهای این رسانه اتخاذ کردند.

لازم به ذکر است که سلامت نیوز با قدرت به اطلاع رسانی ادامه خواهد داد و اینگونه حملات و تهدیدات خللی در روند کار این رسانه وارد نمیکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پرسنل درمان ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    3 0
    افرین به سلامت نیوز
  • محسن ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    با آرزوی توفیق برای شما.... خسته نباشید