سلامت نیوز:نشست مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزیر بهداشت آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا،  محمدحسین صومی رئیس این دانشگاه در مراسم افتتاحیه این نشست ضمن خوشامد گویی ، از اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با قدمتی چندصدساله این استان در زمینه علم و علی الخصوص علم پزشکی میزبان برگزاری این نشست برای نخستین بار و درادامه نیز میزبان حضور مقام محترم وزیر ومعاونین آموزشی خواهد بود، ابراز خرسندی کرد.


 وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حوزه آموزشی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی وکلیه دست اندرکاران برگزاری نشست و با اشاره به جایگاه خوب این دانشگاه در زمینه آموزش علوم پزشکی و تربیت نیروهای متخصص ومجرب ، اظهار امیدواری کرد : درمدت برگزاری این نشست تصمیمات راهبردی و خوبی در پایان به نفع سیستم آموزش وارتقای سطح سلامت جامعه گرفته شود.


دکتر اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز در خصوص در این نشست گفت: رونمایی از بسته چهارم طرح تحول سلامت با حضور وزیر بهداشت دردانشگاه علوم پزشکی تبریز از برنامه های ا ین نشست است.


 دکتر اکبری گفت: حضور مدیران آموزشی وتحصیلات تکمیلی و در ادامه حضور معاونین آموزشی کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور اتفاق مبارکی است که موجب می شود به جمع بندی هایی خویی در زمینه ارائه خدمت آموزشی دست یابیم.


وی همچنین با اشاره به آغاز گام چهارم طرح تحول نظام سلامت با ارائه بسته تحول آموزشی توسط دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت  در دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطر نشان ساخت: برنامه جدیدی که دراین طرح ارائه میشود در طی حداقل دوسال باقی مانده از دولت یازدهم به جای خوبی برسد.

وی خطاب به حاضران افزود: اهداف کلی که در این بسته که با همت بلند شما اجرایی خواهد شد این است که آموزش ما پاسخگو محور و محصول محور باشد و ما در جهت مرجعیت علمی که مقام معظم رهبری فرموده اند گام های بسیار خوبی برداریم که انشااله کشور وارد دوره جدید در علم خواهد شد.
این نشست هم اکنون در تبریز در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha