رییس جمهور به وزیر بهداشت و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دو ماه فرصت داد تا به وضع قراردادهای موقت پرستاران رسیدگی كنند.

دكترمحمود احمدی نژاد در ادامه سخنانش در همایش تجلیل از پرستاران نمونه كه به مناسب میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار شد ، تاكید كرد: تبعیض باید برداشته شود و در هیچ گوشه ای از كشور به ویژه در مورد قشرعزیز و ایثارگر پرستار تبعیض نباشد.

رییس جمهوری به وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشكی ماموریت داد تا استخدام پرستاران با قرارداد موقت ، قراردادشان یك ساله شود و یك سال بعد نیز قرارداد آنان تمدید شود.

احمدی نژاد همچنین به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستورداد تا این سازمان ، پرستاران با قراردادهای موقت را استخدام كند تا آنان با آرامش كارشان راانجام دهند.

رییس جمهوری در این نشست ، درخصوص بخش خصوصی نیز گفت :این بخش مربوط به سازمان تامین اجتماعی و وزارت كار و امور اجتماعی است و نباید در گوشه ای از كشور به هیچ بخشی ظلم شود.

رییس جمهوری تاكید كرد كه بر روند اجرای این دستورات شخصا پیگیری خواهد كرد.

احمدی نژاد خاطرنشان كرد: در مقطعی پرستارانی كه در بخش دولتی بودند درخواست داشتند مانند بخش خصوصی با آنان رفتار شود اما این امر معكوس شده است.گ

رییس جمهور با بیان این كه قانون ارتقا بهره وری در بخش بهداشت و درمان به زودی مراحل خود را طی می كند از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی خواست تا مقدمات اجرای آن را فراهم كند .

وی تاكید كرد: كارهای مربوط به نظام هماهنگ پرداخت نیز انجام شده است و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری امروز آن را ابلاغ می كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha