یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: مراکز رفاهی ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب‌العلاج فرهنگی در شهرهایی که قطب‌های درمانی کشور در آنها مستقر هستند افتتاح می‌شود.

سلامت نیوز:وزیر آموزش و پرورش گفت: مراکز رفاهی ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب‌العلاج فرهنگی در شهرهایی که قطب‌های درمانی کشور در آنها مستقر هستند افتتاح می‌شود. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم افتتاح مرکز رفاهی، آموزشی توحید (ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب‌العلاج فرهنگی) اظهار داشت: با افتتاح مرکز توحید در شهر تهران شاهد بازگشایی چهارمین مرکز رفاهی، آموزشی ویژه بیماران صعب‌العلاج فرهنگی در کشور هستیم. وی افزود: درمان، اسکان و مصرف فرهنگی در کنار افزایش حقوق آنها توسط دولت یازدهم پیگیری می‌شود البته محدودیت‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد و شاهد موفقیت‌هایی نیز بوده‌ایم.

 فانی گفت: امیدواریم فرهنگیان به وجود چنین مراکزی نیاز نداشته باشند اما تلاش کرده‌ایم تا در شهرهایی که قطب‌های درمانی کشور در آنها مستقر هستند، مراکزی را ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب‌العلاج فرهنگی افتتاح کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امیدواریم با اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهرماه 94 براساس مصوبه دولت گام دیگری را در کاهش فاصله دریافتی معلمان با سایر کارکنان دولت شاهد باشیم و شایستگی حرفه‌ای معلمان افزایش یابد. به گونه‌ای که سال تحصیلی 94-95 را با شادابی بیشتر و توانمندی بالاتر آغاز کنیم. فانی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در برنامه ششم توسعه احکامی را پیش‌بینی کنیم که سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت افزایش یابد و براین اساس توانمندی و اختیارات برای استفاده از منابع موجود گسترش یابد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha