سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 161576

دو گردشگر ایتالیایی با پیام «هیچ آرزویی دست نیافتنی نیست» در شصت و دومین روز از سفر خیرخواهانه خود به دیدار کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان فوق تخصصی محک آمدند.

سلامت نیوز: دو گردشگر ایتالیایی با پیام «هیچ آرزویی دست نیافتنی نیست» در شصت و دومین روز از سفر خیرخواهانه خود به دیدار کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان فوق تخصصی محک آمدند.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل ازایلنا، این دو گردشگر که آرزو داشتند با یک ماشین فیات ۵۰۰ که ساخت سال ۱۹۶۵ است به جهانگردی بپردازند، تصمیم گرفتند در مسیر محقق کردن آرزویشان پیام امید را به کودکان بیمار جهان برسانند.


آن‌ها در طول مسیر خود از شهر تورین در ایتالیا به مقصد توکیو در ژاپن قصد دارند در ۱۳ بیمارستان از ۱۳ کشور با کودکان بیمار دیدار ‌کنند. این دو جوان، بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک را به عنوان مقصد رساندن پیام خود به کودکان بیمار ایران انتخاب کردند.


این گردشگران جوان قصد دارند پس از بازگشت در شهر تورین ایتالیا نمایشگاهی از نقاشی کودکان بیمار بر پا کنند. کودکان محک به همراه خانواده‌هایشان به استقابل مهمانان ایتالیایی خود رفتند و پیام خود را با نقاشی‌هایشان به کودکان بیمار جهان رساندند و برای همه دوستان کوچکشان آرزوی سلامتی کردند.
محک قدردان تمامی انسان‌هایی است که در سراسر جهان با هر جایگاه و مشغله و علاقه‌ای کودکان بیمار را فراموش نمی‌کنند و می‌کوشند تا با قدمی یا قلمی یا درمی، امید به سلامتی را به آن‌ها هدیه دهند و در مسیر مبارزه با بیماری همراهیشان کنند.


ایمان داریم با وجود همراهان نیکوکارمان تا روزی که جهان برای همیشه با سرطان خداحافظی کند، کودکان مبتلا به سرطان در مسیر درمان تنها نخواهند ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha