جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۸۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1619

زنی كه در نوامبر 2000 به حالت گیاهی فرو رفت این هفته بیدار شد با اعضای خانواده خود و یك شبكه تلویزیونی محلی صحبت كرد و سه روز بعد یعنی روز چهرشنبه(دیروز) بار دیگر به خواب رفت.

خواب 7 ساله؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم آنلاین، كریستا لیلی روز یكشنبه به مادرش گفت «حالم خوب است» این نخستین كلمات او در مدت هشت ماه گذشته بود. او پیشتر 4 بار دیگر برای مدت های كوتاه بیدار شده بود.
لیلی به تلویزیون محلی KKTV نیز گفت: فكر می كنم شگفت آور است. این مرا خوشحال می كند. او همچنین چلسی – كوچكترین دخترش را كه حالا 12 ساله است – و سه نوه اش را دید.
كریستا گفت: بزرگترین مشكلش یادگرفتن دوباره حرف زدن است. او اگرچه سال ها است با یك لوله تغذیه می شود ، گفت برای خوردن مشكلی نداشته و كیك خورده است.
دكتر راندل بیورك پزشك متخصص اعصاب او گفت نمی تواند توضیح بدهد كریستا چرا وچگونه بیدار شد.
حالت گیاهی شبیه بیهوشی و حالت اغما است اما چشمان كریستا همیشه باز است. بیورك گفت تا حالا هرگز كیفیت بیدار شدن مشابه كریستا ندیده است. او گفت كریستا ممكن است باز هم بیدار شود.
مادر كریستا پس از خوابیدن دوباره او گفت: خدای مهربان به من فهماند كه حال او خوب است. خدا هر چند یك بار او را به ما پس می دهد و من از این بابت شكرگذارم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha