جانشین رییس ستاد چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از تایید صلاحیت 166 نفر از داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شورایعالی سازمان نظام پرستاری خبر داد.

تایید صلاحیت 166نفر از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورایعالی نظام پرستاری

سلامت نیوز:جانشین رییس ستاد چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از تایید صلاحیت 166 نفر از داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شورایعالی سازمان نظام پرستاری خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، فریدون خیری ضمن اعلام این خبر گفت: براساس ماده ۵۸ آیین‌نامه اجرائی برگزاری چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، به منظور اطلاع رسانی گسترده و همه‌گیر، لیست داوطلبین تائید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات شورایعالی سازمان نظام پرستاری از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان نظام پرستاری خواسته شده که آن را در سایت سازمان قرار دهند.


وی افزود: همچنین از دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها خواسته شده تا لیست تایید شدگان را به تعداد کافی و مناسب تکثیر کرده و در بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی درمانی، بهداشتی و درمانگاهی سطح شهر توزیع و نصب کنند.


خیری ادامه داد: همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و سازمان نظام پرستاری موظف شده‌اند از طریق سامانه‌های پیامکی در اختیار، به مشمولین ماده ۱۶ قانون تشکیل سازمان نظام پرستاری تحت پوشش خود اطلاع رسانی کنند.


جانشین رییس ستاد چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده است، می‌توانند اعتراض خود را از هفتم تا 12 مهر ماه به مدت چهار روز کاری در ساعات اداری به دبیرخانه هیئت مرکزی نظارت تحویل دهند.

به گفته خیری جلسه مجمع نمایندگان و انتخابات شورایعالی در روز سه شنبه ۲۸ مهر ماه سال جاری در مکانی که متعاقبا آدرس آن اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha