چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 163113

رسانه‌های انگلیس اعلام کردند: از سال آینده میلادی سیگار کشیدن در تمام زندان‌های ولز و چهار زندانِ جنوب‌غرب این کشور ممنوع می‌شود.

سلامت نیوز:رسانه‌های انگلیس اعلام کردند: از سال آینده میلادی سیگار کشیدن در تمام زندان‌های ولز و چهار زندانِ جنوب‌غرب این کشور ممنوع می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، با اجرایی شدن این طرح در سال 2016 به تدریج در تمامی زندان‌های ولز و انگلیس از استعمال سیگار ممانعت به عمل می‌آید. سیاست ممنوعیت استعمال سیگار از سال آتی میلادی در تمامی زندان‌های ولز و چهار زندان انگلیس اجرایی می‌شود.


در حال حاضر زندانیان انگلیسی اجازه دارند داخل سلول‌ها و حیاط زندان سیگار بکشند اما دولت قصد دارد با ممنوع ساختن آن، سلامت زندانیان و زندان‌بانان را حفظ کند.


به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، این اقدام در پی آن صورت گرفت که تعدادی از مقامات زندان و زندانیان از قرار گرفتن در معرض دود سیگار در محیط زندان شکایت داشتند.

همچنین از آنجا که احتمال می‌رود منع استعمال سیگار موجب شورش زندانیان شود، وزارت دادگستری انگلیس ابتدا به ارائه سیگارهای الکترونیکی پرداخته و متعهد شده از زندانیانی که این عادت را کنار بگذارند حمایت کند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha