رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری ضمن اشاره به تسریع در حل مشکلات جانبازان اعصا و روان گفت: تمام نهادها و مسئولان در حد توان باید نیازهای اولیه و حیاتی این جانبازان را تامین کنند.

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری ضمن اشاره به تسریع در حل مشکلات جانبازان اعصا و روان گفت: تمام نهادها و مسئولان در حد توان باید نیازهای اولیه و حیاتی این جانبازان را تامین کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری و محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از بیمارستان روانپزشکی نیایش بازدید کردند.در این دیدار رئیس بیمارستان ضمن ارائه گزارش از وضعیت بیماران که جانبازان اعصاب و روان هشت سال دفاع مقدس هستند، از نبود فضای سبز مناسب،‌ نیاز ساختمان بیمارستان به رنگ آمیزی و برخی از تعمیرات خبر داد.

حافظی با اشاره به سابقه فعالیت خود درحوزه جانبازان و ایثارگران، گفت:‌ جانبازان شیمیایی و قطع عضو و نخاع در جامعه اثرگذار هستند و امکان تحصیل و فعالیت در رشته‌های مختلف را دارند و می‌توانند احقاق حق کنند، اما جانبازان اعصاب و روان مظلومیت مضاعف دارند و از جمله افرادی هستند که نمی‌توانند از حقوق خود دفاع کنند.وی با اشاره به برخی از مشکلات خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان، افزود:‌ تمام نهادها و مسئولان در حد توان باید نیازهای اولیه و حیاتی این جانبازان را تامین کنند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه کار کردن با جانبازان اعصاب و روان سختی خاص خود را دارد،‌ تصریح کرد: مسئولیت شرعی ایجاب می‌کند که به کسانی که نمی‌توانند احقاق حقوق خود را کنند،‌ کمک کنیم از این رو از شهرداری منطقه 2 که این بیمارستان در این منطقه قرار دارد درخواست می‌شود تا حل مشکلات و نیازهای این بیمارستان را در دستور کار خود قرار دهد.در این جلسه محمد حقانی دیگر عضو کمیسیون سلامت و رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نیز با اشاره به جایگاه بالای جانبازان،‌ از شهرداری منطقه 2 درخواست کرد تا نسبت به توسعه و تامین فضای سبز مورد نیاز بیمارستان و رنگ‌آمیزی و تعمیرات ساختمان هر چه سریع‌تر اقدام کند.

در خاتمه حافظی و حقانی به همراه رئیس بیمارستان با حضور در بخش‌های مختلف از جانبازان اعصاب و روان بیمارستان عیادت کردند و از روند نگهداری جانبازان مطلع شدند. در این بازدید شهردار منطقه 2 ، معاونان منطقه و شهردار ناحیه مربوطه حضور داشتند.
کمیسیون سلامت،‌محیط زیست و خدمات شهریرحمت اله حافظیجانبازان اعصاب و روانبیمارستان روانپزشکی نیایش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha