قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی در سطح کشور در حال اجرا است و اعتبارات برنامه به هنگام تخصیص می یابد و اعتبارات شهرستان‌ها و حاشیه شهرها زودتر و سریعتر تخصیص خواهد یافت.

سلامت نیوز:قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی در سطح کشور در حال اجرا است و اعتبارات برنامه به هنگام تخصیص می یابد و اعتبارات شهرستان‌ها و حاشیه شهرها زودتر و سریعتر تخصیص خواهد یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، ناصر کلانتری امروز در افتتاحیه اجلاس معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در تبریز درحال برگزاری است، گفت: در گذشته اعتماد به بخش خصوصی در مورد عملکرد بهتر کمتر بود و از سویی دیگر نیز نسبت به درآمد زایی و سود در بخش خصوصی حساسیت وجود داشت که در حال حاضر این مسئله تا حد زیادی مرتفع شده و شاهد تحولات خوبی هستیم.


وی افزود: برون سپاری خدمات و همراهی با مراکز خصوصی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و عملکرد خوبی داشته ایم.
کلانتری عنوان کرد: بر اساس پیش بینی تخصیص اعتبار سال 94می توانیم 65 درصد  از اعتبارات را تخصیص دهیم و باید بهبود وضعیت نیروی انسانی را در کناربرون سپاری خدمات داشته باشیم.


قائم مقام معاونت بهداشت تاکید کرد: توسعه مرکز سلامت جامعه در نقاط مختلف کشور جزو برنامه های معاونت بهداشت است که با منابع موجود صورت می گیرد و حاشیه شهرها و نقاط محروم در اولویت هستند.


وی یادآور شد: گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی از وضعیت اعتبارات به صورت ماهانه نیاز است و باید این روند به صورت منظم ادامه یابد و این در حالی است که برخی مراکز علوم پزشکی به موقع گزارشات را ارسال نمی‌کنند.


قائم مقام معاونت بهداشت تصریح کرد: معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در انعکاس گزارشات باید همراهی و دقت نظر بیشتری داشته باشند چراکه این گزارش‌ها در سطح کلان کشوری انعکاس دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha