مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران، گفت: در طرح 724، خدمات سونوگرافی و MRI در 7 روز هفته و در طول 24 ساعته برای بیماران نادر، دارندگان نادر کارت این بنیاد و در نهایت بیماران بی‌بضاعت و مبتلابه سرطان رایگان خواهد بود.

سلامت نیوز:مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران، گفت: در طرح 724، خدمات سونوگرافی و MRI در 7 روز هفته و در طول 24 ساعته برای بیماران نادر، دارندگان نادر کارت این بنیاد و در نهایت بیماران بی‌بضاعت و مبتلابه سرطان رایگان خواهد بود.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از فارس؛ علی داودیان مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران با اشاره به مشکلات فراوان بیماران نادر و خاص، گفت: با توجه به کمبود خدمات تصویربرداری و نیاز بیماران نادر و خاص و همچنین برای ارائه خدمات به بیماران لاعلاج بر آن شدیم که گام مثبتی در جهت هموارسازی روند درمان این بیماران برداریم.


وی ادامه داد: بر این اساس بنا داریم تا در مرکز تشخیصى پزشکى پارسیان که وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر است، خدمات تصویربرداری از قبیل سونوگرافی و MRI را در طول 7 روز هفته و به‌صورت 24 ساعته و کاملا رایگان برای سه گروه از بیماران از جمله بیماران نادر، دارندگان نادر کارت این بنیاد و در نهایت بیماران بی‌بضاعت و مبتلابه سرطان ارائه دهیم.


داودیان افزود: همچنین یکی از مشکلات بیماران مربوط به عدم ارائه خدمت MRI به افراد بالای 100 کیلوگرم نیز در این مرکز تصویربرداری برطرف شده و بیماران تا وزن 150 کیلوگرم نیز می‌توانند از خدمات MRI بهره‌مند شوند که متعاقباً این خدمات برای بیماران نادر، مبتلایان به سرطان و همچنین برای افراد بی‌بضاعت نیز رایگان خواهد بود.


وی همچنین ارائه خدمات سی‌تی‌اسکن، ماموگرافی، سنجش تراکم استخوان، سونوگرافی کالرداپلر، الکترودیاگنوزیس، پری اپیکال دیجیتال، آزمایشگاه تشخیص طبی، رادیولوژی دیجیتال و پانورکس دیجیتال را نیز در قالب این طرح معرفی کرد و گفت: تمام این خدمات در هفت روز هفته و به‌طور 24 ساعته برای بیماران بنیاد بیماری‌های نادر به صورت رایگان ارائه خواهد شد.


گفتنی است؛  این طرح با به‌کارگیری 94 نیروی مقیم و غیر مقیم و همچنین استقرار 20 پزشک در مرکز متعلق به بنیاد بیماری‌ها نادر واقع در میدان انقلاب، جمال‌زاده شمالی، نبش نصرت انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha