معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به عقد قرارداد بیمه تکمیلی با مراکز درمانی خاصی در کشور اشاره و اظهارکرد: درصدد هستیم فرانشیزحق بیمار را از محل بیمه تکمیلی تامین کنیم تا همراه فرهنگی برای مراجعه به این مراکز از پرداخت فرانشیز معاف شود.

سلامت نیوز:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به عقد قرارداد بیمه تکمیلی با مراکز درمانی خاصی در کشور اشاره و اظهارکرد: درصدد هستیم فرانشیزحق بیمار را از محل بیمه تکمیلی تامین کنیم تا همراه فرهنگی برای مراجعه به این مراکز از پرداخت فرانشیز معاف شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سید محمد بطحایی در حاشیه دومین کنفرانس توسعه وعدالت آموزشی با بیان اینکه میان مناطق برخوردار و کم برخوردار به لحاظ امکانات فاصله وجود دارد، گفت: در منطقه‌ای امکانات آموزشی بالاتر و در منطقه‌ای پایین تر است.


وی افزود: متاسفانه علیرغم تلاش‌هایی که انجام شده و شاخص‌هایی که نشان می‌دهد دسترسی دانش آموزان به فرصت‌های آموزشی رو به افزایش است؛ اما سرعت این پیشرفت کم است و باید تلاش جدی تری در این زمینه صورت پذیرد.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مهمتر ازعدالت آموزشی کمی، عدالت کیفی است، تصریح کرد: اگر در گذشته دانش آموزانی را داشتیم که در برخی مناطق امکان ادامه تحصیل را نداشتند امروز دانش آموزان بسیاری را داریم که تحصیل می‌کنند؛ اما کیفیت تحصیل در آنها بالا نیست. در همین تهران کیفیت آموزش در مناطق مختلف متفاوت است.


بطحایی افزود: استراتژی دولت یازدهم سرمایه گذاری جدی تر در کیفیت آموزشی و عدالت کیفی است و فضای قالب در کشور نیز توجه به آموزش و عدالت آموزشی است و همه درباره آن دغدغه دارند.


وی با بیان اینکه امیدواریم با هدف گذاری مثبت در برنامه ششم توسعه اقدامات خوبی در سالهای آینده در زمینه توسعه عدالت آموزشی صورت پذیرد درباره سرانه مدارس در سال 95 گفت: پیش بینی ما در برنامه ششم توسعه برای سرانه مدارس دست یافتن به مرتبه‌ای است که مدیران ما دیگر دغدغه تأمین هزینه‌های ضروری مدرسه را نداشته باشند.


وی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان نیزادامه داد: روش جدیدی را برای اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال جاری در پیش گرفتیم که مشکلات آن کمتر شده است و امیدواریم با تکمیل این روند رضایت فرهنگیان را به طور کامل به دست بیاوریم.

با مرکز درمانی خاصی نیزعقد قرارداد صورت می‌پذیرد و حتی در صدد هستیم فرانشیز حق بیمار را از محل بیمه تکمیلی تأمین کنیم و دراین صورت همکار فرهنگی که به این مراکز درمانی مراجعه می‌کند از پرداخت فرانشیز معاف خواهد شد.


وی افزود: البته فرهنگیان توجه داشته باشند که پیشرفت در بیمه تکمیلی به موازات پیشرفت در طرح تحول سلامت محقق خواهد شد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha