دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، درباره اهداف کسانی که طرح تحقیق و تفحص از طرح تحول نظام سلامت را دنبال می کنند، توضیحاتی ارائه داد.

سلامت نیوز: دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، درباره اهداف کسانی که طرح تحقیق و تفحص از طرح تحول نظام سلامت را دنبال می کنند، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،دکتر محمدرضا ظفرقندی در واکنش به موضوع تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت، گفت: استنباط من این است، کسانی که می خواهند تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت را راه بیاندازند، بیشتر به دنبال بحث اختلافی میان وزارت بهداشت و بیمه ها هستند.


وی با تاکید بر اینکه طرح تحول سلامت ایرادی ندارد، تصریح کرد: آنها هم از این طرح حمایت می کنند، اما بحث شان این است که در ادامه این طرح و در سیاست های بالادستی مثل برنامه پنج ساله یا سیاست های ابلاغی، دیده شده که تجمیع بیمه ها صورت بگیرد.


ظفرقندی ادامه داد: اینکه بیمه ها زیر نظر کی باشد، محل بحث و چالش است که به عنوان طرح تحقیق و تفحص طرح تحول سلامت مطرح می شود.


دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، با تاکید بر اینکه تجمیع بیمه ها یک اصل مصوب در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین ابلاغیه مقام معظم رهبری و سازمان های دولتی است، تصریح کرد: منتهی، اینکه تجمیع چه جوری اجرا شود و در دست چه کسی قرار بگیرد، جای بحث است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha